Jeg hadde begynt og tenke litt... Jeg hadde vært sammen med Emil i noen måneder nå. Og jeg begynte og få en følelse av at vi ikke passet så godt sammen allikevel.
Nå på disse månedene har jeg også fått meg en til bestevenn:) Hun heter Ingeborg, hun har også en kjæreste; og hen har også fått tanke på og slå opp. Så på denne Lørdagen så skal jeg og Ingeborg slå opp med kjærestene våres
"PLING!" kommer det fra telefonen min. "det er Ingeborg dom ringer meg på facetime." Nå begynte jeg og grue meg litt, siden i dag skal jeg og Ingeborg slå opp med kjæresten våres.
"Hei" hørte jeg fra telefonen når jeg svarte. "Hei" svarte jeg. "Er du klar får dette?" spurte Ingeborg med en spent stemme! "Ja, jeg tror vel det. Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive til han...?" "Jeg har i ihvertfall tenkt til og skrive, sånn at jeg spør hvordan forholdet går og alle sånne type ting først. du kan jo prøve det du også da?!" "Ja jeg kan vel det..."
-------------------------------------------------etter en stund------------------------------------------------------------
"Nå har jeg sendt meldingen" sa jeg med en avslappet men samtidig nervøs stemme. "Så bra, det har jeg også." sier Ingeborg, men hun virker ikke spesielt redd.
Nå hadde jeg fått svar. Han virket lei seg og litt irritert, men vi lovte hverandre at vi fortsatt skal være gode venner da:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dette ble en kort del men jeg håper dere likte den <3
Det kommer en ny en om ikke så alt for lenge:)
YOU ARE READING
Ungdoms tiden!
Teen FictionDette er en historie om en jente på 13 som heter Nora og venninna hennes Helena, de går på ungdomsskolen.