Da,istina je.Napustila sam UMS.Zašto?Pa nekako mi se nije svidelo..Mislim,ja sam došla da glumim a ne da pevam,igram...Pozdravila sam se sa svojim drugarima i otišla kući.Malo sam bila tužna ali sam shvatila da je to bilo najbolje za mene u toj situaciji..Prošlo je nekoliko nedelja a mi nismo još uvek ništa našli..Sve do jednog dana kada je jedna teta došla u moju školu i donela neke flajere.Ti flajeri su bili za bioskop Kupina.Održavali su nešto novo.Škola glume i baleta.Ja sam mislila da je to opet kao UMS.Sve u jednom..Ali ne!To su bile odvojena školica glume i odvojena školica baleta.Naravno,ja sam sa najvećim osmehom na licu došla kući.Čim sam pokazala mami,ona je pristala.Audicije su bile sutra uveče.Kada sam došla,videla sam moju drugaricu iz škole.I ona je došla zbog audicija.Bile smo srećne što ćemo možda biti zajedno u grupi.Ona je prva išla.Rekla je da je primljena!Osećala sam se srećno zbog svoje drugarice.Sledeća na redu bila sam ja.Kada sam ušla u salu,sačekala su me 2 nasmejana lica.To su bile nastavnice glume.Bratislava i Adrijana.Odmah su me primile čim sam izrecitovala svoju recitaciju.Bila sam jako,jako srećna!Naravno,bile su jako iznenadjene mojom recitacijom koju sam sledeće izrecitovala.Bila je na Engleskom.Adrijani se to posebno svidelo.
-------------------------------------------
Šta će se desiti prvog časa?Sačekajte sledeće poglavlje pa saznajte😉
-----------------------------------
Hej
Žao mi je što nisam dugo pisala,imala sam previše školskih posla.I nadam se da vam se svidelo ovo poglavlje i videćemo se u sledećem,byee 💗💕🖐
YOU ARE READING
~My acting life~
NouvellesOvo je knjiga o mom glumačkom životu..Dešavaju se usponi i padovi u svakom ali i u glumačkom životu..Nadam se da će vam se svideti ova knjiga.Pokušavam update svake nedelje (nadam se😉) Volim vas punoo,Mina💕