Ootd?
Varsågod
De var inte snyggt
NähäFavoritfärg?
GråVad gör du?
E me LeoVem är de? E de din pojkvän?
Bror, har inte killeVad gör ni då?
Kollar filmNetflix and chill? ;)
Usch nej han är min brorOskuld?
Varflr tycker människor alltid att det är så intressantMen svara ba
Men nej jag är inte oskuldHora
Så börjas deDu får inte ens ha sex du är inte 15
MhhhhJag stängde ner mobilen och suckade högt. Jag hatade verkligen den frågan. "Vad är det?" Frågade Leo och tittade oroligt på mig. "De gamla vanliga bara" svarade jag utan att titta på honom istället hade jag ögonen på datorskärmen där mean girls just nu spelades. Den brukade alltid få mig på bra humör men just nu orkade jag inte ens försöka vara glad. Klumpen i magen växte mer och mer för varje sekund och jag kunde känna tårarna bränna bakom ögonen. I ögonvrån kunde jag se hur hans hand var påväg mot min tröjärm och snabbt ryckta jag den åt mig. "Indie, visa mig armen" . nu kollade jag upp på honom, hans blå ögon stirrade in i mina med en allvarlig blick. "Leo de behövs inte" försökte jag. "Indie nu" jag suckade men gav tillslut efter. Leo drog upp tröjärmen och blottade alla nya ärr från kvällen innan vissa blödde fortfarande. Han skakade sakta på huvudet men sa inget utan drog bara in mig i en varm Leokram. "Varför gör du såhär mot dig själv" viskade han i min hårbotten. Men jag kunde inte svara, för jag visste inte.
ESTÁS LEYENDO
Ask.fm | M&M
FanficTårarna forsar ner för flickans nu röda kinder när hon hastigt drar upp saxen ur den vita lådan, hela tiden mumlandes på samma ord om och om igen "För fet för ful för äcklig" | norskan är från Google översätt |