Bölüm-1 (kampa gidiyoruzz)

60 4 2
                                    

                                           ^^ DENİZ'İN SABAHI^^(TÜRKİYE - İSTANBUL )

- Deniz , Deniz !!! Uyan kızım geç kalıcaz ama ne tembel şeysin sen böyle .

-Of anne , biraz daha uyusam ne olur sanki ya sinir etme insani çıkarmışın odamdan !!!

-Kampa geç kalan sen olucaksın sonuçta ama ben geç kalmak istemiyorum , o yüzden hazırlan şimdi .

-Peki anne pekii  ( içinden ) hasiktir !!!

                                       ^^LENA' NİN GECESİ^^(GÜNEY KORE - SEOUL ) 

-Offf !!! Daha saçımı yapmadım , makyajımide . Annecim daha kalkmayı düşünmüyorsun galiba .

-İçimi okudun kızım ya düşünceli olduğun için saol .

-Anne sen salak mısın ? Şaka yapıyosun bide içini okumuşmuşum okucam şimdi yha !!!

-Tamam ne mızmızlandın hazırlanıyorum işte sen git üstüne iyi şeyler giyin !!!

-Heheh tamamm !!!

                                               ^^NİCK (NİKİ) ÖĞLENİ^^ (ABD - DALLAS )

- Abiş şu birgesayar dan kalk artık ben oturucam bide hazırlanmamışsın daha !!!

-Bana abiş deme diye ne kadar söylicem .

-Tamam yaa . Bu arada annem kızıyo çabuk hazırlan kamp var unuttun mu ?

-Neden daha önce söylemedin ilerizekalı aklımdan gitmiş hemen hazırlanıyorum .

      VE HEPSİ HAZIRLANIR 2 SAAT SONRA KAMP ALANINDA OLUCAKLARDIR .

                                                         ------- 2 SAAT SONRA--------

NİCK; Oha burası çok güzel biyermiş ama bana biraz zıt yahuu . durun şu önemdeki kız bir peri miydi? Yada ben rüyadamıydım , hayatımda böyle sexi bir kız görmedim .

     NİCK ' İN HEYCANDAN YÜZÜNDEN AŞŞAĞIYA DOĞRU AKAN DAMLALAR SANKİ BİR YAĞMUR GİBİ AKIYORDU . ÇANTASININ ÖN KISMINDAKİ HAvLUYU ALIP YÜZÜNÜ SİLMİŞTİ. O ARADA DENİZ MIRILDANMAYA BAŞLAMIŞTI .

Kamp yeri bana birazcık tuhaf geldi ya . Sanki beni buraya çeken bir şey varmış gibi hissediyorum. Yeni arkadaşlar edenmeliyim  yoksa sıkıntıdan patlıcam .

      BİZİM BECERİKSİZ LENA YA DA BAKIN BİŞEYLER YAPIYO AMA BECEREMİYOR GİBİ XD .

Ya buneya ben kızım bi kişi bile yardım edemez mi ? Çadıra o kadar para verdim , tırnaklarım kırılıcak yahuu !! Şu yakışıklı erkekten yardım mı istesem ki ?

- Şeyy bakarmısınız acaba ?

-Buyrun hanımefendi .

-H anım  efendi ?

- Evet hanımefendi bi sorun mu var ?

  TAHMİN EDELİM BAKIN LENA NIN KONUSTUĞU KİŞİ KİMDİ ? EVET TAHMİNİNİZ DOĞRU NİCK Tİ XD.

-Neyse sinirlenme Lena . Şey çadırımı kuramıyorumda yardım ederseniz mutlu olucam .

-Tabi yardım ederim hemde hemen !!

-Çook komiksiniz .( kahkaha atıyor )

-Şey saolunn . (utandı)

-Neyse artık çadırla ilgilenelim .

    VE ÇADIRI KURARLAR .BENCE BUNLARIN İKİSİ GELECEKTE BİRLİKTE OLUCAKLAR BENDEN DUYDUNUZU KİMSEYE SÖYLEMEYİN GENÇLER !! HERNEYSE KONUMUZA KALDIMIZ YERDEN DEVAM EDELİM BENCE XD. DAHA ADLARINI BİLMİYORLARDI BAKALIM ADLARINI SORUCAKLAR MI ?

- Teşekkür ederim yardım ettiğin için .

- Ne demek bu arada ismin ney ??

- Lena , peki ya seninki ??

-Nick ( kahkaha atar ).

- Neden bu kadar güldünü söyliyebilirmiyim ?

-Şeyy adınn komik geldi de . ( hayla güler )

- Hımm seninki hiç komik değik sanki nasıl mal bişey missin sen ya . (sahte sinir )

-Peki ya peki öyle olsun !!

        NE DEMİŞTİM BEN SİZE İŞTE ADLARINI SORDULAR KAVGADA EDERLERMİŞ , KIYAMAM BEN BUNLARA BU ARADA DENİZDE BUNLARI SABAHTAN BERİ İZLİYOMUŞ İNANMIYORUM BAKALIM DENİZ NAPICAK BU DURUMA XD .

-Tabikide öyle olucak gel bakalım buraya sen .

-Nolduyaa ( güler )

-Kaçma sakınn !!! ( ve yakalamaya başlar )

-Dur çok yoruldum ya !!

-Ayyy !!! (ayağı takılır ve nick tam tutarken nickte yere düşerler )

-İyimisin ?

- İyiyim mal sen ?

-Senin gibi bi ayı üstümdeyken ve beni eziyorken çok iyiym !!!

-Off mal ya nasıl insansın sen tutmasaydın ozaman ??

-Üstümden kalkmayı düşünmüyor musun ??

- doğru bende çok meraklı değilim zaten sana !!

   ŞİMDİ KALPTEN GİDİCEM YA ADI ÜSTÜNDE AŞKLAR KAVGAYLA BAŞLAR DENİZ ONLARIN YANINA GİDİYO ÇOK HEYCANLI HEMEN ARKADAŞ OLSUNLAR YA .

-Yardıma ihtiyacınız varmı acaba ??

-Lütfen ya beni şu adamdan kurtar !!!

-Peki ??

-Bu arada selam ismin ne ??

-Deniz seninkide Lena olmalı ( güler ).

- Nerden biliyosun ??

-Sizi izliyodum daha deminden beri sevgili gibi tartışıyodunuz . ( kahkaha atar )

-Bu gerizekalıyla ben mi ? ( nickle lena aynı anda söylerler )

-Maleseff xd .

   BUNLAR BÖYLE KONUŞURKEN AKŞAM OLDU YA DAHA YENİ BAŞLAMISTIK NEYSE DENİZ İYİ KIZA BENZİYO KESİN ARKADAŞ OLUCAKLAR NEYSE BUGÜN GÜNLERİ BÖYLE GEÇTİ VE AKŞAM YEMEĞINDEN SONRA KAMP ATEŞİ YAKTILAR BİZİM LENA NIN SESİ GÜZEL OLDUĞU İÇİN Bİ GÜZEL ŞARKI SÖYLEDİ NİCK LE DENİZ HAYRANLIKLA DİNLEDİLER BU ARADA DENİZİN BÖYLE OLDUĞUNA BAKMAYIN KAMPTAKİ EN CESUR KIZ NEYSE İŞTE DENİZDEN DAHA ÇOK MAHSEDİCEZ İLK TANISMALARI BÖYLE OLDU ......

 ARKADAŞLAR OKUYUCU SAYISI ARTTIKÇA BÖLÜMLERDE ARTICAK.BİDE OKUYANLAR VOTE VERSE BİYERİNİZ EKSİLMEZ.BÖYLE GİDERSE HİKAYE DEVAM ETMEZ.ARKADAŞLARINIZADA ÖNERİN BU HİKAYEYİ.BİZ BUNU YAZARKEN HAYALLERLE YAZIYORUZ  AMA KARŞILIĞI GELMİYOR.BÖYLE GİDERSE CİDDİYİM HİKAYEDE BİTER...

DOSLUK SINAMASI ^^ ( hayali doslar )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin