Medison POV'S
Stateam la masa si dintr-o data se indreapta spre noi Wiz Khalifa,cand Justin il vede se ridica de pe scaun si face minunatlul lor "semn de prietenie" , dupa ce termina semul Wiz se intoarce spre mine si il intreaba cine sunt...
-Wiz , ea e noua mea iubita!!*spune Justin entuziasmat*
-Ooooo ce frumasa esti!!*imi spune acesta ca mai apoi sa imi sarute ambi obraji*
-Mai usor Khalifa , o s-o inghti , acum date de pe ea....
Dupa ce Wiz a plecat am mai stat si noi putin apoi ne-am indreptat spre parcarea subterana....ajunsi la masina Justin imi deschide usa ca un gentleman si face stanga imprejur pentru a ajunge la locul soferului se urca incet si delicat apoi porneste motorul si rupe soseau in doua .....Nu mergem mult si imi d-au seama ca Justin nu ma duce acasa la mine ,ci acasa la el.....
Ajunsi acasa la el ,Justin vine si imi deschide portiera ca apoi eu sa cobor usor si delicat,cand am iestit din masina am ramas cu gura cascata,avea o casa de doua ori mai mare decat a mea ,Justin ma privea amuzat , ca mai apoi sa isi infasoare mana lui musculoasa si tatuata pe soldul meu micut si perfect ma tras dupa el intrand in casa,cand am intrat am crezut ca am murit si am ajuns in rai ,avea tot ce iti puteai dori in casa ...era uimitoare, camere largi si spatioase decorate cu cel mai mare stil.....
Justin POV'S
Am adus-o la mine acasa si ma uitam la expresia fetei ei si parca ma bufnea rasul parca il vazuse pe jerry al meu......am tras-o dupa mine in dormitor ca mai apoi ea sa ma intrebe .....
-Justin,pot sa fac un dus?
-Sigur baby, chiar te rog!!
Cand am auzit ca vrea sa mearga sa faca dus mi s-au aprins toate luminitele in my bryan ..cat ea s-a dus la baie am coborat repede jos de unde am luat mai multe petale de trandafirii m-am intors in camera si am inceput sa pun petale rosii de la usa bai pana la usa din sticla masiva din living care ducea spre piscina , de la usa glisanta din living pe afara am inceput sa pun trandafirii albi pana la piscina , dupa ce am terminat cu trandafirii m-am dus la panoul de control al luminilor de afara si de la piscina apoi am reglat luminile de afara facand curtea mai intunecoasa apoi am dat drumu la luminile colorate din piscina ....am pregatit pe o masa o sampanie la gheata intr-un bol de cristal si doua pahare cu toc inalt si am asteptat sa apara printesa mea, eu asezanduma pe scaun...
Medison POV'S
Am iesit din cada si m-am sters cu un prosop ca mai apoi sa imi pun lenjeria intima neagra si un tricou de-al lui Justin lasat in baie cand am deschis usa am vazut... ...