Medison POV'S
Cand am intrat in parc am vazut-o pe Selena tindu-se de mana cu Austin......oauuuuu fata asta e chiar o c***a , acum cateva ore vorbeste cu Justin si acum se tine de mana cu altul......imi intorc privirea din partea aceea dar pot obesrva ca se indreapta spre noi....
-Hey Justin, vad ca deja ti-ai gasit alta papusa de f***t .....*spune Selena *
-O te rog , mai taci nu esti tu o prea buna la pat asa ca taci.....*spune Jistin vizibil nervos*
-Hay Justin , nu o baga in seama ......
Il trag pe Justin dupa mine si ne continuam plimbarea......Dupa putin timp Justin imi spune ca trebuie sa plece undeva cu treaba ....oke asta pare ciudat niciodata nu a facut asa........oricum dupa ce ma lasat acasa....a plecat in tromba.....parca fugind de un maniac.....
Justin POV'S
Nu pot sa cred ca am lasat-o pe Medison asa ,dar daca prosti mei colegi ma suna ca disperati trebuie sa ma duc......l-am sunat pe amicul meu Za.......
*convorbire telefonica*
-Ba baiete, tu nu sti ce e ai sa nu deranjezi...
-Man avem o problema , Josh a scapat...
-Poftim....*spun asta tare si opresc masina*
Cum a reusit ....v-am spus sa nu il lasati singur tampitilor..... puteati manca dupa ce venaeam eu.....
-Oooo atunci vino si prindel daca tot te oferi si noi o sa mancam.......
-Incompetenti,idioti,retardati.....alte cuvinte nu am pentru voi.......
-.............
-Vin acum.......
Hey stiu injurati-ma , nu am mai pus next de mult.............oricum puteti sa ma urmariti la noua mea carte O doza de pepsi.....si multumesc mult aproape 3k
de vizualizari multumesc pentru cei care mi-ati citit cartea. ........