kuralsız

6 1 0
                                    

Elisa Aygün
Şu alarmı yapanı kafasını betona sürtüp kıvılcım çıkarmak istiyorum. Yeter ulan yeter. Rüyamda kabus gördüm. Gece uyuyamadım. Offf daha okul var. Okul var ama benim uykum var. Yere atsam susar mı acaba? Bir deneyelim . Ama saat nerde? Burda ve zafer sustu. Şimdi uykuya geçiş yapıyorum. Zaten bugün bir işim yok. Varr ses yarışması.
- " Elisa kış uykusunda ki ayısın ikizim"
- " Esila ben ayı isem sen de ayısın hatırlatırım biz ikiziz"
Kapak edeyim de sussun. Ama yok bu susar mı? Susmaz Allahın gevezesi ! Gevezelik de birinci olur . Ada bile bu kadar geveze değil. Ama bunlar arkadaş değil mi? Yani geveze olması normal. Ben böyle düşünürken yine iğrenç sesi bozdu. Ama bu salağın benden iyi sesi varda kullanmıyor mal ya neymiş utanıyormuş.
-" İyi kalkma ses yarışmasında tolgayı görürsem söylerim kalkmadı evde zıbarıp yattı diye. Görüşürüz . ABLACIM.
Hihh tolga aşkım. Ama çok uykum var ya offf. Neyse eve gelince uyurum. Bu mal ablacım derse dediğini yapar . En iyisi kalkmak.
- " Uff tamam be zaten senin yüzünden uyuyamadım. "
Aslında dediği haklı esnerken tam bir ayı gibiyim. Neyse lavaboya gidersem belki uykum kaçar. Yüzüme 5-6 kere şu çarpıp rutin işlerimi hallettim. Acaba ne giysem?
- " Elisa aynı giyinelim mi ? İkiz olduğumuz belli olsun . Zaten giyecek başka birşey bulamadım. Kızzz hala uyuyor musun? "
Aman zaten giyecek birşey yok.
- " Tamam esa aynı giyelim baykuşlu göbeği açık tişört ve kot şort giy yelek lacivert giy. Tamam mı? Hadi şimdi defol ."
- " Tamam ayı tamam "
Ve o lacivert ise bende kırmızıyı giyeyim. Ve hazırım. Saç at kuyruğu ruj olarak, kırmızı pembe karışık rujum, rimel, tamamdır . Çanta deri küçük sırt çantası ve tamam. Telefon, kulaklık, cüzdan, ruj, rimel, parfüm gerek yok tamam başka koyacak birşey yok. Ve odamın kapısını kapatıp aşağı indim . Daha inmemiş ya ne yavaş hazırlanıyor. Mal. O gelene kadar bi kahvaltı yapıyım.
Not: Acil şirkete gitmem gerekiyor . Annenizin de defilesi varmış. Geç gelebiliriz . Kahvaltınızı kesin yapın. Sizi seviyoruz.
Sevgiler...
- " Annem ve babam nerde?
- " İşleri çıkmış kahvaltımızı kesin yapacakmisiz. Neyse zaten kurt gibi açım. Hadi gel"
Kahvaltımızı ettik. Şu krepi kim bulduysa allah razı olsun. Bide Nutella. Her neyse şoförü hiç sevmiyorum. Bana bakıp bakıp duruyor. Giydiklerime karışıyor. Anlamıyorum onane.
-" Günaydın elisacım. Şortun geri kalanı nerde?"
- " Günaydın neredeyse nerde sana ibo. Ve bu samimiyet nerden?"
- " Nerden olucak canım biz arkadaş değil miyiz? "
Omuz silkmek ile yetiniyorum . Cevap veremeyeceğim.
- "günaydın esilacım. Sana bir soru sorabilir miyim? "
- " Günaydın sor tabi "
- " siz kızlar hep kısa mı giyinirsiniz?"
Oda benim gibi cevap vermeyip güldü.
- " orada muhabbet yerine gidebilir miyiz?"
Sonunda araba hareket etti. Bende şarkı dinleyim. Şarkı listemden şarkı seçmekte başlayayım.
1- LP lost on you
2- Taylor Swift black space
3- wiz Khalifa see you again
4- sancak yağmur
5- sancak korkma söyle
Bu kadar yeter ya. Zaten ben ayarlayana kadar yol bitmiş. Evet okul bize yakın ama biz üşendiğimizden araba ile gidiyoruz. Neyse sınıfta dinlerim.
-"görüşürüz elisacım. Okulda kendine dikkat et. "
-"hh tabi ibo"
Göz devirmek ile yetiniyorum. Yinee ve yine. Her neyse işte orada oturuyor. A-A-Ama o yanındaki çipoz kız da kim? Bence yanına mi gitsem . Bak ya nasıl gülüşüyorlar. En iyisi gitmek.
- " Tolga canım bu kız kim"
- "Bu kız şeyim benim se- se-sey..
- "uzaktan kuzeniyim. Peki sen kimsin?
- " SEVGİLİSİ. EEE bizi tanıştırmiyacak mısın? "
-" Tamam tanıştırayım. Sena elisa elisa sena"
- "tanıştığıma memnun oldum elisacım. "
- " bende bende"
Salak mıdır? Nedir yaa. teallam ya. Neyse ya. Saat 11.50 yarışmaya on dakika kalmış. Hemen konferans salonuna gitmem lazım. Ama ilk önce esa denen ayıcığımı bulmam lazım. Nerde lan bu? Tam lazım olduğunda kaybol zaten adi ikizim. Ada olsa ona sorardım. O da yok. Sevgilisi zaten hiç olmadı. Offf offf en iyisi konferans salonuna gitmek.

Oha herkez gelmiş. Ve herkes nereye bakıyor?
-"evet kapının önünde duran benim ikizim. Bugün ona özel olmasını istiyorum. Evet elisa gel hadi beraber şarkı söyleyelim. Küçükken yaptığımız, senin hep istediğin,...
Ama bu kadar güzel konuşma yaparken niye son cümleyi soyledi ki ben zaten o sözden sonra orayı terk etmiştim. Ama keşke gidip de lavaboya girmek yerine çatıya girmeyi isterdim. Oysaki gün kötü olmasa da iyi başlamıştı. Evet işte o söz.
-" zaten hep onun istediği oldu . Esila kim ki? O cesur ,soğukkanlı, o-o o hersey den iyi yapar. Ama ben merhametli, utangaç,  star herşeyi kötü yapan ikiz olmamıza rağmen onun gölgesinde kalan. Hep öyle oldu zaten . Mesela sevdiğim bir çocuk vardı. O gün elisa ya diyecektim. İşte tam o gün o kişi ile sevgili olduğunu ve dağ evinde öpüstüklerini gördüm. O hergün bana onu anlatırken ben o mutlu olsun diye onunla gülüyor acımı içimi tuttum . O ne yaptı?  Ama yine onun suçu yok. Niye gelip ben ona demedim. Keşke sen değilde başkası ikizim olsaydı. Senden tiksiniyorum. Tiksinç insan. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kuralsız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin