#5

87 10 4
                                    

Vedle mě visel Štěpán. Pohled měl upřený do země a tvářil se smutně.

L: Promiň Štěpo.

Štěpa na mě upřel ten svůj smutný pohled, ale hned ho zase zabořil do země. 

...

Rozrazily se dveře. Stali v nich dva týpci. Jeden z nich chytl Štěpána za nohy a druhý ho sundal ze zdi. Ve vedlejší místnosti se rozsvítilo. Štěpa visel naproti mě a koukal na mě. Vedle něj stáli ti dva a v rukách drželi nože. 

NO : Nezabijeme ho. Pod jednou podmínkou.

Promluvil jeden z mužů.

L : Jakou ?

NO : Zůstaneš s námi.

Štěpa zavrtěl hlavou ať to nedělám. Jenže já musela.

L : Nu dobrá. Zůstanu. 

Sundali Štěpána a odnesli ho někam jinam. 

Štěpán :

NO : Zůstaneš s námi.

Jen to ne. Naznačil jsem Lindě ať to nedělá. Já za to nestojím. Bůh ví co s ní udělají. 

L : Nu dobrá. Zůstanu.

Na chvíli jsem si myslel že umřu. Ona jim to odsouhlasila. Sundali mě z věšáku na kterém jsem visel. Odvezli mě zpátky domů. 

...

Konečně jsem stál před našim bytem. Bohužel sám. Vešel jsem dovnitř. Sedl jsem si na gauč a přemýšlel. Musel jsem vymyslet plán. Plán jak dostat Lindu zpátky. Po pár se ozvalo vyzvánění mobilu. Koukl jsem se kdo to je. Pawel. No jasně. Už vím jak dostat Lindu zpátky. Snad mi to pomůže.

Š : Ahoj Pawle.

P : No konečně. Kde jsi byl? 

Š : To teď není důležité. Mohli by jste s Radkem přijet? 

P : O-oukey tak mu zavolám a přijedeme. Zítra? 

Š : Dobrá.

Típl jsem hovor a šel spát. Snad můj "geniální plán" vyjde....

Kdopak najde základ geniálního plánu?  C: další kapitola brzy :) BaBaaay x3

Life With Them 2 /w Batrix,Herdyn,WedryKde žijí příběhy. Začni objevovat