Ben ona sahte hesaptan (Cemre olan) mesaj attım mesajım şöyleydi: " Tanışalım mi. İyi bir insana benziyorsun, dertlesmem lazım." gibi bir şeydi.
Evet isteği kabul etti onu nasıl ve neden etti orası da meçhûl. Acaba isteği kabul ederken ne düşündü. Ben şahsen bana tanımadığım birisi istek attığında hiç takip etmiyorum.( bu meblanın oldukça yüksek olmasına rağmen) Mesela bana bu günlerde başka bir sosyâl ağ üzerinden bir adamın teki takmış. Gecen baktım takip vardı birkaç kişiden. Sanırım üç kişiydi. İkisini tanımıyorum ama birisinin profil resmi ilginç geldi. Hesabına girip baktım. Adamın 321 tane gönderisi vardı. Tabi kabul etmedim çok tipsizdi yaa... İsteği reddettim bir gün sonra aynı tipsiz adam yine istek atmış bu sefer de reddettim bakalım yine gelecek mi istek.
Eee ne diyorduk bence İrem'e normalde hiç istek gelmediği için bir anlık heyecanla kabul etmiştir. Belki de sadece benle konuştuğu için ,sıkıldığı için kabul etmiştir :( [ inşallah ondan değildir ]
Bi baktım da Cemre' nin hesabından ; İrem daha mesajları görmemiş. Görürse ne yapacak acaba sizin kadar ben de heyecanlıyım.
En iyisi o bakana kadar ben size bizim (benle) etütteki bi olayımızı anlatayım
********
Ben şimdi etütteyim, sınıfta öğretmen ödevleri kontrol ediyo. Bizim daha bir dersimiz var ama İremlerin son dersi -onların dersleri erken başladığı için bizden erken çıkıyorlar- ben hemen aşşağıya indim ona görüşürüz felan demek için. İndim, İrem tam da merdivenlerden aşşağıya inecekti ki yakaladım onu.
" İrem gidiyo musun ,"
"Evet eve gidiyorum"
" E görüşelim o zaman ..."
Tam o sırada Çağla diye bi arkadaş araya girdi. ( çok bitkin bir şekilde) Dedi ki:
"İrem ölüyorum, helvamı kavurmaya sen gel tamam mı." Dedi. Ben de gülerek ama içimden Çağla'ya kızarak:
" He Çağla gelirim tabi , ama bi dur ! " dedim.
O sırada İrem de aşşağı inmeye başladı. Ben de baktım ona bana bakmıyordu ve utanmıştı. İçimde çok kaldı 'Noluyo' demek.
"Görüşürüz İREM" dedim azcik seslice...
O da karşılık verdi ve gitti.
Derslerime girdim. Derslerin bitmesi için dakika sayıyordum. Çünkü akşam eve gidince hemen ona mesaj atacaktım .Ders bitti. En hızlı yürümemle durağa gittim...
Evdeyim. "İro noluyo" yazdım. Bu arada daha önceden de ona "İro" diyordum zaten. O da tam olarak böyle dedi:
"Kamp haftası çıkışlarında avm ye falan gidelim mi ? Tabi meşgulsen sorun olmaz. Aslında bunu etütteyken söyleyecektim ama utandım ve senden kaçtım" dedi.( tam olarak böyle kopyala yapıştır yaptım:))
Ama ne yazık ki ben o teklifi kabul edemedim. Çünkü kuzenim orda çalışıyor. Dolayısıyla beni görebileceğini düşündüm. Ben önce benden kaçtığını fark ettiğimi söyledim. Sonrasında da bu anlattıklarımı söyledi...Arkadaşlan ben baktım mesajı görmüş mü diye ama daha açmamış bu yüzden de görmemiş. Genelde derslerden çok meşgul oluyor o yüzden açması bazen bir hafta sürebiliyor.
Ben o zamana kadar yazışmalarımızda neler olduğunu veya aramızda gecen olayları anlatacağım...Hepinize öpücükler;)
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM BANA NE YAPABİLECEĞİM HAKKINDA TAVSİYE VEREBİLİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SIRLARI
ParanormalÜzerimden geçmiş olaylar, aşk hakkındaki düşüncelerim, aşkla devam eden hayat hakkındaki yorumlarımı yazacağım; İYİ OKUMALAR...