Ziua in care l-am vazut

3 0 0
                                    

Am așteptat ziua asta de doua luni . Nu am mai mers la vreo nunta de ani buni,chiar de pe vremea când tata era cu noi . Luna trecută am împlinit minunata vârsta a copilăriei de 14 ani,nimic nu poate sa fie mai frumos . Mai ales ca in 2 luni voi pleca in turneu cu Ansamblul din care fac parte de doi ani deja .
-Malvi,cât mai ai ? De doua ore ești închisă in baie .
Da,e adevărat,dar vreau sa arat perfect,mai ales fiind domnișoara de onoare .
-Sunt gata,sa mergem .
In 30 de minute am ajuns ,verișoara mea era in superba rochie albă la care fiecare femeie visează . Extazul și emotiile se puteau citi pe fata ei cu ușurintă .

-Trebuie sa mergem la Cununia Religioasa,grăbiți-va .
Vocea mieroase a mătușii mele m-a făcut sa tresar din minunatele mele gânduri . Am ieșit din camera și am dat cu ochii de cel mai frumos om pe care îl văzusem pana atunci . Deja știam ca nu avea sa fie bine .

Tot drumul pana la Biserica a fost minunat,la fiecare câțiva metri toți domnișorii se opreau in mijlocul străzii făcând o minunata hora ,doar el stătea .
El era domnisor împreuna cu sora mea ,eu eram împreuna cu varul lui ,defapt,eram mai mult singura ,era prea ocupat cu ceilalți .

Ajunși la restaurant fiecare și-a ocupat locul la masa ,eu eram cu prietenul meu dar era și acel demon cu chip de înger care avea sa îmi dea peste cap tot mersul lucrurilor de pana acum .
Am dansat ,ne-am distrat am vorbit ,pana spre dimineața .
Am plecat spre ieșire,eram extenuată și îmi doream decât somn . In fata mea apăru de nicăieri Adonis in persoana cu un aer misterios și niște ochi imposibil de citit .
-De ce stai singura ?
-Sunt doar obosita ,vreau sa merg acasă .
-Atunci haide,te conducem noi . Insistă el ,deși nu aveam nevoie de insistente,voiam doar sa ajung cât mai repede .
Tot drumul am fost prinsă in gânduri dar nu îmi puteam dezlipi ochii de la el .
-Gata somnoroaso,am ajuns . Eram atât de obosita încât nici nu mi-am dat seama ca adormisem lipita cu capul de geam .
-Mulțumesc mult . I-am mulțumit înainte sa cobor .
-Pentru puțin frumoaso,ne mai vedem .
Am coborât jos din mașina și zâmbetul meu s-a mărit considerabil . Simteam o caldura de care nu mai avusem habar .

              Gata încă un capitol .
Îmi pare rău ca dar inspirația mea e pe ducă .
Promit ca ma voi îmbunătății .
BTW,îmi pare rău pentru greselile de ortografie...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Viața mea Where stories live. Discover now