002

66 4 3
                                    

Je zou denken dat Romaissa boos zou zijn omdat hij me een kus gaf op me wang maar nee hoor. Ze werd heel blij. " OMGGG, Jullie 2 zijn zo kjoet ik zei al sinds ik 10 ben dat hij op je moest zijn maar nu gebeurd het uit eindelijk jeaaahhh. " Redouan en ik bloosde tegelrijke tijd. " Nou nee ik weet niet waarom hij me een kus gaf op me wang. Maar waarom zei je niet dat je bent verloofd " " Had ik de kans gekregen om het te zeggen " " Haha ja sorry schat het spijt me. " " Maak niks uit, kom je weer naar mij kamer" " Ja doeii Redouan" Ik keek lang naar hem en gaf een knipoog. Toen ik de kamer uit wou gaan hoorde ik me telefoon gaan en ja hoor me moeder kan niet eens een dag zonder me.

( K is Karima en R Rodayna hihi )

K: Rodayna morgen ochtend kom je naar huis, er komen morgen mannen die jou of je zussen ten huwelijk gaan vragen. Om precies 14:00 ben je er, niet eerder en niet later.

R: Is goed mama. Ken ik de m....

En ja hoor ze heeft opgehangen, niet eens hallo of doei. Toen me moeder me belde was ik nog in de kamer van Redouan waardoor hij mee kon luisteren wat me moeder heeft gezegd. Hij keek gelijk de andere kant op, of hij jaloers is. " Rodyana kom je nog naar mijn kamer of ga je lekker bij Redouan slapen. " " Ja ik kom al " Redouan is duidelijk jaloers, hij vind me leuk. Ik loop snel naar de kamer van Romaissa en glimlacht gelijk " Omg ik zei altijd tegen Redouan dat jullie perfect waren, maar nee hij moest naar je sletterige zus Maroua " ( Maroua is me andere zus ) " Had Redouan met Maroua, omg en ik vond hem nog leuk worden ook " "Ohw shit nee nee dit heb ik nooit gezegd, jullie 2 zijn gewoon perfect " " AHaha het maakt toch niet uit morgen wordt ik of 1 van me zussen ten huwelijk gevraagd en moet ik precies 14:00 daar zijn. " " Wat... nee jij moet met Redouan zijn. Jullie 2 for ever.. " " AHAHA wie weet misschien wordt mijn zus ten huwelijk gevraagd. " " AHHA ja maar als jij niet gaat trouwen met 1 van die rare mannen ga jij met Redouan trouwen. " " HHAHA wie weet, nu moet ik wel slapen goodnight schat. " " Slaaplekker "

Volgende ochtend.

" Rodayna opstaan opstaan het is 13:30 je hebt nog 30 minuten. " " Wat nee oke oke geef een handdoek Romaissa. ik ga douchen " Ik kleedde me om maar vergat me badjas dus liep snel naar de kamer van Romaissa met me ondergoed en bh in de gang, maar op dat moment kwam Redouan uit zijn kamer lopen met zijn boxershort en liep zo tegen hem aan. " Ohww shit Redouan wat doe je nou ik moet opschieten ga weg. " " Ja ik ook, ik moet jou brengen van Romaissa en me ouders dus ja laat me der langs. " Zei hij terug. Ik pakte me kenzo trui met daar een lange blouse onder en me zwarte broek, mijn haar deed ik in los en omdat ik weer mijn krullen had. Ik rende naar beneden en zag Redouan al in zijn auto zitten. Het was 13:45 precies goed. Toen ik de deur open deed keek iedereen naar mij. "En wie ben jij " Zei de moeder van de zoon die mij of me zussen ten huwelijk zou vragen. " Ik ben Rodayna ik ben... " Voordat ik me zin kon afmaken begon me moeder te praten " Rodayna is onze schoonmaker die om de week komt, gister is ze al gekomen dus wat doe je hier? " Duidelijk me moeder wou alleen dat ik kwam om te laten zien dat we geld hebben voor een schoonmaker. De zoon en de moeder zaten te fluisteren " Rodyana schat ben je al getrouws " Ik wou antwoorden maar nee hoor me moeder ging alweer praten " Nee Rodayna is niet getrouwd, ze heeft wel een vriend. Maar ze vertelde nooit hoe hij heet. Dus Rodayna, vertel eens wie is jou vriend" Ik moest wat zeggen maar wie, en ja hoor daar kwam Redouan aan lopen. " Rodayna je telefoon ging af in de auto ik wou hem bren..." " Redouan is mijn vriend, ja Redouan is me vriend, of niet Redouan " " Jep morgen een jaar samen. " Hij pakte me hand vast. " Jaah.... Nou ik haal wel later wat ik wou pakken, ik en Redouan gaan nu dus ja doei " In de auto schaamde ik me nog steeds. " HAHAHA Dus ik ben jou vriends en morgen zijn we een jaar samen, dat moeten we vieren. HAHAHA. " " HAHAHA jij komt opeens met 1 jaar samen, maar wel goed bedacht hoor. " Hij stopte ergens en begon naar me toe te komen en ja hoor hij zoende me. " Wacht, dit hoort niet te gebeuren. " Ik stapte uit en ging alleen lopen naar het huis van Romaissa. Toen ik aan kwam was Redouan voor de deur aam het wachten. " Rodayna, daar ben je ik wou je net gaan zoeken " " Het spijt me Redouan ik vind je leuk maar niet leuk leuk en dit is niet bepaald halal" " ja ik snap het.... " ik liep snel naar binnen en zag Hamza en Romaissa. Ik zei dat we school hadden en gingen naar school. Ik wou me klas binnen lopen tot ik hoorde van de rector die achter me stond dat ik was uitgeschreven van Tu delft. Ik keek haar raar aan en belde me vader.
( k= karim r= Rodayna
R: salam bebba ik kom op school en hoor van de rector dat ik ben uitgeschreven terwijl ik bijna klaar ben
K: salam binty (hallo mijn meisje ). Ik ga scheiden met je moeder omdat jij niet goed werd behandeld thuis. Ik neem jou mee en je broer.

Sorry dat dit zo laat is en nog al weinig. Ik heb druk met school en er lezen niet veel mensen! Doe die ster links en reageer🎈😍.

Rodayna's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu