R: salam bebba ik kom op school en hoor van de rector dat ik ben uitgeschreven terwijl ik bijna klaar benK: salam binty (hallo mijn meisje ). Ik ga scheiden met je moeder omdat jij niet goed werd behandeld thuis. Ik neem jou mee en je broer.
R: Wat? Wanneer?
K: Lieverd ik kom je nu ophalen ik leg je het straks uit.
R: Oke is goed beslema.
Omg!!! Hoe moet ik dit tegen Romaissa zeggen, en Redouan dan.
Ik zag Redouan in zijn auto dus ik ging naar hem toe. Toen ik deur open deed was er een vieze hoer er in " ohw... ehmm.. ja het spijt me, maar kan je zeggen tegen Romaissa dat ik ga verhuizen, ja ga maar weer verder" Redouan werd rood, vergeet maar dat hij me ooit nog mag aanraken vieze mannelijke hoer dat hij is. "Rodayna Rodayna wacht waar ga je wonen " " Ik denk Amsterdam daar heeft me vader al een huis, maar anders app ik Romaissa zelf wel " . Ik ging 5 mij wachten en toen zag ik me vader in zijn auto met Amir voor in. " Salam bebba en amir, waar gaan we heen? " " Salam Rodayna we gaan naar Amsterdam, maar ik heb een andere huis gekocht die wat groter is " " Ja en waar zijn al mijn kleren, geld komt niet zomaar uit de lucht vallen dat ik nieuwe merk kleren kan kopen. " " Rustig Rodayna ik heb je kleren naar de nieuwe huis gebracht, en ja je hebt èen grotere kamer waardoor je nu een ander bed kan krijgen en kast hoeft niet je hebt inloopkast " " en ik dan Nu krijgt Rodayna alles en ben ik de zielige Amir " " HAHAHA Amir ehw dombo alle kamers zijn zelfde " zei mijn vader tegen Amir. Toen we daar aankwamen zag een villa " Bebba je zei is wat groter dit hier is hele villa " " HAHAHA ja anders moest ik een kleine dat net goed is voor ons allemaal " zei me vader. Amir keek mij aan en ik Amir, we renden naar binnen en wou de beste kamer, ze waren misschien allemaal even groot maar ze zagen er anders uit. Tot me verbazing zag ik dat we al een kamer hadden want ze waren ingericht. En ja hoor Amir had gewoon dezelfde als mij, onze kamers waren tegen over elkaar en die over elkaar zijn zijn het zelfde. Mijn vader zat op de zolder waar je slechte wifi hebt maar die kamer is kapot groot. Ik had een 2 persoon-bed waar ik echt blij mee was. In me oude huis sliep ik op een harde Marokkaanse matras, niet eens bed". Ik sprong op me bed en pakte me telefoon. Ik zag 20 gemiste oproepen van Romaissa, en 2 van me moeder. Ik ging eerst Romaissa bellen want ik moest haar wel een uitleg geven.
Rodayna: Hallo Romaissa?
Romaissa: hallo Rodayna waar ben? waarom ben je verhuisd? waarom?
Rodayna: ik leg het je allemaal later uit. Ik ga morgen een school kiezen en dat is zo gebeurd daarna ga ik naar jou toe? is dat goed schat!
Romaissa: Nee, lieverd ik kom naar jouw toe rust nu maar lekker uit!
Rodayna: Is goed ik geef straks me straat en huis nummer, doeii schat
Romaissa: Doei lieverd.
Ik stuurde snel me locatie en ging op me bed liggen tot dat Amir binnen kwam. " ey bolle, kom kom we gaan rondje lopen gaan we verkennen " " Ga weg dan, dan kom ik" hij ging weg en ging weer proberen te slapen maar kon niet eens 1 minuut lekker liggen voordat hij weer kwam " wat denk jij wel Amir, stel ik was me aan het omkleden zag je me hier zo. Ga weg eh eierhoofd " " luister eh aardappel als je was gaan omkleden was je in je kleding kast eh zeehond " Ik stond op en ging naar me kleding kast, " OMGGG Amir Omgg, ik heb gewoon een deur naar me eigen badkamer in me kledingkast " " Leuk voor jou ik ook idioot " Hij altijd boos, ik zag paar nieuwe kleren maar wou die een andere x aandoen dus pakte snel me Marokkaanse jurk en deed me haar los, ik deed me Adidas slippers aan en ging naar Amir zijn kamer " Amir bolle kom kom " Hij stond op en had een witte shirt blouse aan en daarover een Kenzo trui een zwarten broek met gaten er in maar onder die gat was er stof op. hij trok zijn Adidas slippers aan en zo gingen we stukje lopen. We kwamen langs Kermis en gingen daar even in bots auto's. Ik kende niemand en niemand kende mij dus ik ging alleen en Amir ook, bij de bots auto's stonden kk veel Marokkanen maar gelukkig was er een beef tussen 2 meisjes dus keken ze daar naar en niet de mensen in de botsauto's. Na een paar x in de botsauto's geweest te zijn gingen we suikerspin en popcorn halen. Ik zag een grote beren knuffel die je kon winnen bij ballen gooien, mij lukte het niet maar Amir wel en kreeg de grote beren knuffel. Het was zo gezellig met Amir dat ik even vergat dat mijn moeder had gebeld. " Amir yemma heeft mij gebeld wat moet ik doen " " blokkeer haar en vergeet dat zei er in je leven was "ik knikte jaa en blokkeerde mijn moeder. Ik liep voorbij grijpen en keek niet uit en viel, ik kon niet opstaan en had veel pijn aan me been. Ik probeerde te opstaan maar het lukte niet. Ik vroeg om hulp naar niemand hoorde me. Waar is Amir??
Amir
Het was echt gezellig met Rodayna op de kermis, ik zag haar eindelijk lachen. Tot dat een 1 of ander idioot tegen haar ging aanbotsen " hallo kan je uit kijken ofzo handicap " " Ja sorry deed ik perrongelijk " " Ga door lopen eh boizan voor je ik paar stoten geef " Ik pakte Rodayna op en ging richting huis. " Rodayna ik breng je eerst naar huis, anders wordt papa bezorgd "