Kakashi: Buna oameni buni care tot asteptati sa vina un nou episod. Astazi am revenit cu un Q&A.
Guy: Eu am revenit.
Kakashi: Tu n-ai murit inca? Credeam ca ai luat ebola la ultima emisiune de n-ai venit.Guy: Nu, am avut doar o raceala.
Kakashi: Hai sa incepem Q&A-ul ca de nu, ma ia cu capul. Prima intrebare este de la @SayuriLawliet , e pentru L din Death Note.Intra L asa fainosag in platou si se tranteste pe canapea.
Guy: Prima intrebare. De ce mananci atatea dulciuri?
L: Pentru a dovedi umanitatii ca nu de la dulciuri faci diabet.
Kakashi: A doua intrebare. Care e prajitura ta preferata?
L: Prajitura mea preferata... Prajitura mea preferata... Hm... Care o fi? Tu esti *perv face*
Guy: A treia intrebare. Cum e munca de detectiv?
L: Munca de etectiv e... e... nu stiu cum sa explic. E... o durere de cap.Kakashi: Iti place ceea ce faci?
L: Da, foarte mult.
Guy: A cincea intrebare. Daca iti pregatesc prajituri, vrei sa fii iubitul meu?
L: Nu! Sau da? Cred ca dupa ce ii fac toate testele sa ma asigur ca nu ai otravito.
Kakashi: Multumim ca ai raspuns la intrebari. Acum urmeaza Light (Kira). Vrei sa te spanzuri? Nu? Bine! O sa iti scriu numele in Death Note-ul meu.
Kira/Light: Oricum muream.
Guy: Acum e Gaara din Naruto. Prima intrebare. Care e cel mai bun prieten al tau?
Gaara: Autoarea acestei carti *perv face*.Kakashi: Iti plac cartile lui Jiraya?
Gaara: Da-mi 5 lei si iti zic ce vrei sa auzi.
Guy: A treia intrebare. Vrei sa fim prieteni.Gaara: Da, cu o conditie, sti sa faci sarmale?
Kakashi: Okay. Urmatorul e Sebastian din Kuroshitsuji. Intrebarile sunt puse de K-POP_mylife. Intrebarea: daca 1+1=2, atunci de ce Ana are mere si nu pere?
Sebastian: Pas.
Kakashi: Ce pas?
Sebastian: Urmatoarea intrebare.
Kakashi: Nu poti zice pas.
Sebastian: Dar eu zic pas.Guy: A doau intrebare. De ce Newton a descoperit gravitatia si nu eu?
Sebastian: Ca Battman.
Kakashi: Daca o fata + un baiat = iubire, de ce un baiat + un baiat = gay?
Sebastian: Ce-s cu intrebarile astea?
Kakashi: Nu stiu.Sebastian: Mai sunt multe?
Kakashi: Inca...4Sebastian: Urmatoarea intrebare.
Guy: A patra intrebare. Daca ai citi o carte, ce gen de carte ar fi si cum sar numi?
Sebastian: Gen: documentar. Titlu: Pisicile la putere.
Kakashi: Daca te-as viola, ce ai face?
Sebastian: In primul rand, n-ai putea sa ma violezi, deoarece mi-ar placea. Deci nu ma poti viola.
Guy: A 6-a intrebare. 4+4=8, atunci de ce mate=greaca?
Sebastian: Pentru ca Guy=prost.
Kakashi: Asa-i? Cand vi in Coreea? Te astept de o saptamana.
Sebastian: Cred ca saptamana aia o trecut de mult. Nu mai vin.
Kakashi: Urmatoarele intrebari sunt pentru... mine? De la SpataruDaria?Guy: Ti le pun eu. Te rog raspunde sincer. De ce nu te-am vazut niciodata cu o fata de mana?
Kakashi: Da' Rin ce e, barbat?
Guy: Cum ii cheama pe cainii tai si cati ani ai?Kakashi: Am 29 de ani si de ce vrei sa sti numele cainilor mei? Vrei sa-i futi deseara? Astea au fost intrebarile. Daca mai vreti sa facem un Q&A, atunci doar lasati intrebari in comentari. Multumesc pentru vizionare. Pa! A, da, si spuneti cu cine vreti sa fie cel care apare in episodul viitor!
*camera merge fara ca ei sa stie*Kakashi: Gata. De ce n-ai murit?
Guy: De ce nu ma placi? *incepe sa planga**camera se inchide*