Familia lui Naruto

287 28 6
                                    

Kakashi: Bună doamnelor și domnilor. Acesta este 'The Kakashi Show'. Eu sunt Kakashi și partenerul meu este -
Guy: Bună, eu sunt Guy.
Kakashi: În episodul acesta îi vom cunoaște familia lui Naruto.
Minato: Bună!
Kushina: Salut!
Naruto: Salut.
Guy: Bună, Minato, Kushina, Naruto. Kushina, spunene ceva amuzant despre Naruto.
Kushina: Când Naruto era bebeluș și îi schimbam scutecul, el mânca mereu ce era în scutec...
Naruto: Mamă ......
Kushina: Și de parcă ieri îl văd că se uita la Mickey Mouse.
Naruto: Mamă, chiar ieri era asta, chiar acum pierd un episod din Mickey Mouse.
Kakashi: Naruto, când a fost ultima ta misiune?
Naruto: Hmm! Cred că... azi ce zi e?
Kakashi: Luni.
Naruto și-a dat seamă că n-a primit o misiune de 6 luni, 6 zile, 6 ore și 5 minute. După aceea Naruto spune că nu își amintește, iar Kushina îi spune lui Kakashi că de 6 luni, 6 zile, 6 ore și 6 minute. Toți încep să râdă.
Guy: Mulțumim că ați venit, urmează Gaara și Sasori, după o scurtă publicitate.
Kakashi: Guy, nu urmează publicitate și nu vine Gaara și Sasori. Minato dacă tu nu ai apărea acum în această emisiune ce ai fi făcut?
Naruto: S-ar fi uitat cu mine la Mickey Mouse.
Minato: Naruto! Aș fi făcut cea zis Naruto.
Guy: Minato, te pot provoca ceva?
Kushina: Sigur că poți.
Minato: Naruto, Kushina, nu mai răspundeți în locul meu!!
Kushina: Ce-ai zis?!?!!
Minato: Nimic, nimic scumpo.
Guy: Deci?
Minato: Sigur.
Guy: Te provoc să te îmbraci cu haine la fel ca ale mele.
Minato a făcut așa timp de o săptămână. Și Naruto și Kushina au făcut asta.

The Kakashi Show (Anime, Romana)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum