"Trénink, trénink a zase trénink." Není to tak špatné, ovšem když na vás zírá váš nepřítel svýma zákeřnýma očima v kterých plaje oheň, je to přímo strašné."Filipe mohl bys toho prosím nechat ? " Křiknu po chvíli na něj. "Ani mě nenapadne." Odvětí, jako bych ho žádala aby udělal něco táák těžkého. Aby jste to správně chápali dnes a zítra jsou tréninkové dny to je čas kdy máme dva volné dny na to aby jsme se připravovali na test. A po testu máme zase jeden den volno, ale potom musíme zpátky do Akademie jít se něco naučit. A takhle se to stále opakuje.
V ruce mám poslední šíp kterým se snažím trefit do terče. Napnu a vystřelím chvíli napětí a .. zase vedle. Filip se jen zle uchechtne a pronese. "Padavko kdo tě učil zacházet s lukem? Prase? Vypadá to tak. " Ovšem tohle už mě naštvalo a tak jsem natáhla né jeden ale rovnou 3 šípy a všechny vystřelila přímo na střed. " Cos to říkal " řeknu tiše, ale tajemně a hodím na něj, zlověstný pohled. Potom se ale neudržím a křiknu na něj. " Neměl bys náhodou taky trénovat ?" Pohlédne na mě a s odvahou vysloví. "Já nepotřebuji trénovat. " Otočí se a jde pryč, jako by byl nějaký veliký pán. Aspoň že už je pryč. Někteří jako je on trénink podceňují a myslí si, že všechno dokáží. Já si ale tohle to nemyslím, spíš vím že trénink je potřeba. Kor, když jsem ve třídě skoro jediná holka. Škoda že Auri už je starší než já, mohly by jsme do třídy chodit spolu.
Auri je dokonalá a má mnohem lepší schopnost než já. Zatím co já můžu zavolat jakékoliv zvíře a dokážu s jakýmkoliv zvířetem komunikovat. Ona co nakreslí to obživne jako zázrakem a k tomu kreslí tak nádherně. Ovšem její kresby po čase zase zmizí jako každá jiná schopnost netrvá věčně. K tomu je Auri nesmírně chytrá a řekla bych že i hbitá a mrštná. Ví všechno co se historie týče. Myslím že jí i Historie dosti zajímá, ale to nedokáži říct jistě.
A slyším bití zvonů je tu oběd. Zbalím si všechny věci a vydám se směrem k jídelně. Po tomhle tréninku mi opravdu vyhládlo. Kručení v žaludku to nepopře. Můj úsměv z obličeje ale zmizí když uvidím u hlavního stolu sedět Filipa.
"Ahoj dítě."Pozdraví mě. Všichni kolem něj se mi začnou smát, ale já to nějak nevnímám. "Nazdar Sobe s psí hlavou." Odfrknu si. Všechno zmlkne Filip vstane od stolu, obrátí se na mě a chytí mě za krk a drží. "Cos to řekla ?" Já ho ale chytím za ruce prudce s ním praštím a zem. Páni ani nevím jak se to ve mě vzalo, přemýšlím. Filip se pokusí vstát a chytit mě za nohy, ale já si toho včas všimnu a radši s ním hodím o zem znova. "Nazdar sobe s psí hlavou odpovím mu. Vstanu, dojdu si pro jídlo a jdu do pokoje za Auri. Filip si zpátky sedne a jeho dívky mu ošetřují jeho malý bebí na jeho vymydlené ručičce.
Zaklepu na dveře, vejdu dovnitř a vidím Auri, jak sedí na posteli a kreslí. "Chceš taky ? " Optám se ji." Ano ráda," sedne si vedle mě. "Co to máš na krku ?" Popravdě nechci jí lhát. A tak ji řeknu co se stalo. Chvíli přemýšlí a zeptá se mě jestli nevím jestli nejsem čistě náhodou Starý Drakford. " Co to je? " Vyhrknu s pusou plnou jídla. " To jsou původní obyvatelé téhle země a jejich potomci. Potom jsou tu ještě takzvaní Novější Drakfordi, kteří jsou sice taky Drakfordi, ale pochází z jiné země, víš." "Aha, to jsem nevěděla." Zakousnu se do jednoho z knedlíků."Ono Starého Drakforda potkat už je spíše vzácnost, protože staří neustále ubývají. Je ale na první pohled poznat že jsou mnohem silnější než Novější Drakford."Dodá Auri."No já nevím, nikdy jsem o tomhle neslyšela, ale zeptám se mámy." Odpovím jí.
Samozřejmě jsem musela jít po obědě zase trénovat, ale stejně pořád musím myslet na to co mi povídala Aury. Co když jsme opravdu jeden ze Starých Drakfordů? A kdyby jo tak proč by mi to mamka s tátou neřekli ? Měli k tomu důvod ? A proč jsem nikdy neviděla fotku když jsem byla malá ? Proč když jsme se vždy ptala na to jaký to bylo když jsme byla malá, jak jsem vypadala atd., honem vždy změnili téma...
Pokračování Příště :) Omlouvám se za to že jsme dlouho nevydávala, ale právě jsem příběh celý od 3 dílu přepisovala, připadal mi moc dětský :P .
ČTEŠ
Dračí duše
FantasyAhoj Jmenuji se Zoe, je mi 16 let a jsem napůl drak a napůl dívka.Tady u nás je to normální, říkáme si Drakfordi.Bydlím v našem hlavním městě Snafii .U každého Drakforda se v 16-ti letech projevý jeho vrozená schopnost. Jinak vypadáme jako normální...