"Kao ära värdjas." podisesin patja ja mõlisesin Danielile. "Ei, sa pead ärkama" naeris vend mu üle. "Argh, kas sa tead ka kui palju ma sind vihkan, musike?" ohkasin talle ning muidugi pakkus see talle nalja " ei, sa ei vihka mind." Kuulsin veel oma kullast kallima venna õelat naeru ja uksepauku.
" Eriline bitch oled ikka!" karjusin talle järgi ja urisesin. Ajasin enda kargud alla ja suundusin vannituppa, mida ma jagan Danieliga. Pesin oma hambad ja näo. Kuivatasin need ja suundusin riietekapi poole.
Nii paljud arvavad, et ma olen rikas bitch, aga ei ma ei ole. Mul on tavaline maja, mul ei ole walk in garderoobi, mu maja ees ei seisa kõige uuem ja kallim bugatti ja peale kõige olen ma väga kurb. Mul ei ole tõelisi sõpru, peale ühe ja see kõige armsam ja kallim on Sandra, ta on mulle mu kaksikõe eest kelle ma kaotasin lennukiõnnetuses. Sellel samal saatuslikul päeval kaotasin ma ka oma isa.
Ma lihtsalt vihkan oma elu. Kõige hullem selle loo juures on see, et ma olen kooli popim tüdruk, aga MA EI TAHA.
Panin selga oma mustad ümber teksad, roosa Jack Danielsi topi, musta nahktagi. Läksin oma meigilaua juurde. Tundsin läbivat valu oma väikses varbas " minge perse" karjusin kui lõin oma varba vastu lauda. Oigasin veel ja puhusin oma väikse varba peale, mis siis, et see ilmselt ei aita.
Tegin endale tavapärase meigi, BB kreem, lainer, huulepulk, peitepulk, põsepuna, kulmuvärv ja ripsmekas. Panin ohtralt peitepulka silmade alla, et peita ära oma nutetud silmad. Sättisin ka enda suhteliselt pikad pruunid juuksed kõrgesse hobusesabasse.
Haarasin enda õlakoti ja libstasin ennast trepi käetoest alla. Visasin koti nurka ja istusin lauataha kus ind ootas juba õela naeratusega Daniel. "Ma hakkan minema" ütles Daniel. " Aga mina? Ma ei kavatse jala minna!" kriiskasin talle vastu. Daniel saatis mulle parastava pilgu ja läks autosse. Mis mõttes nagu? Tõusin ruttu lauatagant püsti ja haarasin endaga kaasa 3 mandariini ja 1 õuna. Panin need kotti, tõmbasin jalga valged madalad conversed ja panin koti õlale. Ruttasin uksest välja..aga... ma jäin hiljaks, juba see väärakas sõitis oma autoga minema.
Lõin jalaga kivi mis mulle parasjagu ette jäi. Pole ju hullu, ainult 10 minutit ja tundi jään ka kõigest 15 minutit tundi hiljaks. Kool juba paistab jess, ja oot, misasja? Vihma tibutab? Ei. Urisesin veidi oma ette ning hakkasin kiiremaid samme tegema.
Miks minul kõik halvasti läheb?
Kõndisin koolimaja uksest sisse ning pääsesin suuremast vihmast. Suundusin kohe klassi poole. Mina ei kavatsegi jalanõusid vahetada või tagi ära võtta. Esiteks, ma ei taha kirpe ja ega ma ka ei raatsi iga päev uut jopet, jalanõusi osta.
Avasin klassiukse ja kõndisin oma koha poole. " Vabandage, preili Austin, te hilinesite ja peaksite vabandama!" targutas mu lemmik õpetaja. "Mine perse." ütlesin talle vaid ja istusin oma kohale. Võtsin välja oma asjad ja tundsin kuidas mu telefon vibreeris. Võtsin telefoni välja vaatasin sõnumit.
Viimane koolipäev, tähistame, Walden street 42A kell 20.00, tuleb sitaks rahvast, sina nummi ei pea jooki ise kaasa võtma. :*
Chris, xxx
Põõrasin ennast ümber ja vaatasin klassi lõpus istuvat Chrisi ja naeratasin talle. MUIDUGI MA LÄHEN. Ma ei viitsi kodus passida, ee nagu iga reede. " Rosalie Austin, telefon minu laua peale!" " Hah, ei." vastasin õpetajale ja panin telefoni pükste taskusse. Terve tunni mõtlesin Sandrale, sellel väiksel saatanal veab, et tal on hea inimese õpetuse õpetaja. Ohkasin sellepeale ja nii mõõdus järgmised 3 tundi.
Sõõgi vahetund.
Läksin sööklasse ja juba seal ootas Sandra ja meie fake sõbrad. Naeratasin neile ja kallistasime. "Oih, ma tõesti ei tahtnud" ütlesin ja naeratasin tüdrukule kellele ma ajasin 'kogemata' mahla peale. Muidu ma ei teek seda, aga ma olen ju siiski kooli popim ja hotim tüdruk. Ma olen tegelikult vägagi hooliv ja sõbralik aga ma näin bitch.
Peale tunde.
Avasin pauguga ukse ja karjusin " ma olen kodus niggad." Suundusin kohe kööki kuna olin näljast nõrkemas. Viimase koolipäeva auks otsustasin teha pannkooke. Hakkasin tegema pannkookide tainast. Lisasin vajalikud maitse ained ja segasin taian kokku, on aeg maitsta " mida asja?" karjusin üle maja kui avastasin, et olin suhkru asemel soola pannud.
Viskasin taigna vetsupotti kuna ma ei osanud muud sellega teha ja alustasin uue taignaga. Seekord tuli tainas õige ja hakkasin küpsetama. Neid pannkooke tuli nii palju. Kes need kõik ära sööb?
Kuulsin uksepauku ja läksin vaatama kes tuli. Daniel ja ta nõme sõber Harry. Argh kuidas ma teda vihkan. Ta käib peaaegu iga reede meil. Ta naeratas mulle, aga ma kõndisin tagasi kööki. Daniel ja Harry tulid mulle järgi ja hakkasid pannkooke sööma. Ma lihtsalt ei tal Harry seltskonda ja seega võtsin omale 3 pannkooki kaasa ja nutella purgi ja noa ka. " Miks sa meiega ei liitu?" küsis Harry oma rohelised silmad nii süütuks teha kui võimalik. Saatsin talle kurja pilgu ja jooksin ülesse.
Pugisin oma 3 pannkooki ära, nammmi. Vaatasin kella ja otsustasin, et jõuan paar facebooki tiiru ka teha. Muidugi jäin ma netti kauemaks toppama. Silmad juhtusid kogemata kellale ja avastasin, et on aeg sättima hakkata, avasin oma muusika playlisti kus on mu lemmikumad laulud. Võtsin kapist saunalina ja puhta pesu. Suundusin vannituppa kuhu oli muusika ära kuulda.
Kuna mul on hea hääl siis laulsin kaasa.
Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Anywhere we go never say no
Just do it, do it, do it, do it
Ma tean, et seda laulab poistebänd nimega One Direction aga rohkem ma selle kohta ei tea. Aga see laul mulle meeldib. Üks hääl on häirivalt tuttav, aga ma ei põõra sellele lihtsalt tähelepanu. Keerasin duši kinni ja kuivatasin keha ja juukseid. Panin pesu selga ja mu märjad juuksed langesid mu seljale. Väljusin vannitoast, pesu väel.
" Kuradi Styles" podisesin Harryle kes ootas uksetaga ja minu väljudes jälgis mind. Lipsasin oma tuppa ja panin selga valge kleidi kuldsete kaunistustega ja mustad kingad kuldsete neetidega kinga nina poolsel osal. Tegin juustesse kaunid lainelised lokid ja värskendasin meiki. Huuled värvisin tumepunaseks.
Panin peale oma musta tagi, mille taskusse panin oma valge Iphone. Sammusin majast välja ja hakkasin kõndima maja poole kus pidi pidu toimuma. Taas kord käin ma jala.. Maja oli kõrval tänavas ja seega polnud sinna pikk tee.
Koputasin maja uksele ja mulle tuli vastu Chris, tegin talle tervituseks põsemusi ja sammusin majja sisse. Chris andis mulle punase topsiku kus sees oli rumm ja coca, võibolla ka veel mõni lisand.. peagi tuli minu juurde üks nägus poiss kelle käed olid tattoosi täis. Tal olid mustad juuksed ja peaagu mustad silmad uh... ta tiris mind tantsupõrandale.
Võtsin kähku suuure lonksu oma joogist ja juba me liikusime muusika taktis, ma vist sõin selle poisi oma mõtetes ära.
Tundub tulevat raju pidu...
---
See on siis esimene osa raamatust Lõbutüdruk :) Ilmselt teen ka Instagrami kuhu hakkan pilte lisama :)
Vote'ge ja kommenteerige! :)
ESTÁS LEYENDO
Lõbutüdruk. (One Direction fanfic)
FanficRosalie Austin on tavaline Wall streedi teismeline tüdruk, aga kas just päris tavaline. 18 aastane Rose ei ole koolis kiusatatav vaid kiusaja. Rose elus on raske aeg, kas ta saab sellega hakkama või ei ? Uuri välja lugedes Lõbutüdrukut.