Pulkstens bija jau pieci vakarā.Tas nozīmē,ka man ir jāsāk taisīties,jo man ir tikai divas stundas laika,lai nomazgātos,uzliktu kosmētiku,sataisītu matus,apģērbtos un atrastu aksesuārus.
Un vēl pie tam man ir jāizskatās super,super seksīgi,jo uzzināju,ka tēva priekšniekam ir arī dēls un mamma man nebūtu par to teikusi,ja viņš nebūtu smukiņš.Tāda man viņa ir.Sāku ar to,ka iegāju nomazgāties un izdomāju,ka izmazgāšu arī matus,kaut vai to jau izdarīju vakar,bet man tie vienkārši ir vajadzīgi svaigi un skaisti.
Kad biju nomazgājusies,izkāpu no dušas,ietinos dvieli un matus ietinu atsevišķā dvielī.Pēc tam aizgāju uz savu istabu,lai atrastu piemērotu apakšveļu,kas noteikti bija liela problēma,un pagaidu drēbes,kuras varu uzvilkt,kamēr gatavojos.Atradu ādas krāsas apakšveļu.Ideāli!Pēc tam nedaudz parakņājos pa skapi un izvilku no tā pelēkas treniņbikses un vaļīgu t-kreklu.
Apģērbos un ķēros pie matiem.No sākuma ar dvieļa palīdzību tos izsusināju,lai nebūtu tik slapji.Pēc tam tos izķemmēju un sapūtu visādus štruntus,lai žāvējot tos ar fēnu tie nesabojājas,jo man pašlaik nebija laika tiem ļaut žūt dabiski.
Pirms sāku žāvēt matus,es aizgāju līdz gultai pēc sava klēpjdatora,lai varētu ieslēgt mūziku.Ieslēdzu savu iemīļoto dziesmu izlasi vietnē YouTube un sāku dejot un dziedāt līdzi manai mīļākajai dziesmai Stay .
Pēkšņi atcerējos,ka pēc mazāk kā divām stundām pie mums atbrauks viesi,tāpēc man tomēr vairāk jāpievēršas sevis sagatavošanai.
Sāku žāvēt matus,joprojām dungojot līdzi dziesmai,kura tuvojās beigām.
Kad mati bija izžāvēti es tos viegli izķemmēju un izdomāju,ka tos ieveidošu nedaudz vēlāk,citādi pazudīs to dzīvīgais efekts.
Ķēros pie meikapa.Šoreiz negribēju pārāk izcelties ar meikapu,bet gan ar kopējo tēlu,tāpēc neizvēlējos neko pārāk uzkrītošu.Sāku ar tonālo krēmu,pūderi,konsīleri utt.Pēc tam nedaudz pielaboju savas uzacis,kaut gan tās tik un tā bija perfektas.Turpināju ar acīm.Izdomāju,ka mēģināšu veidot smokey eye,kuras sastāvā būs bēša acu ēna,rozīga un nedaudz arī melna.
Pēc tā uzliku laineri un tad jau arī ķēros pie lūpām.Uz lūpām uzklāju savu mīļāko Kylie Jenner lūpu krāsu,ja to tā var saukt,kura bija bēšīgi rozā krāsā,iepriekš nedaudz izmantojot arī tādas pašas krāsas lūpu zīmuli.Uzklāju skropstu tušu un uzpūtu uz sejas kādu maģisku šķidrumu,kuru biju nopirkusi kādā kosmētikas veikalā,kurš it kā noturot ilgāk kosmētiku, un mana seja bija gatava.Tagad tikai atlika apģērbs un mati.No sākuma ķēros klāt matiem.Izdomāju,ka nevēlos pārspīlēt,tāpēc viegli ielokoju tikai pašus matu galus.
Bija atlikusi pēdējā šķipsna.Sniedzos pakaļ lokšķērei,bet nejauši pieskāros galam,kas bija ļoti karsts un apdedzināju pirkstu.Šonedēļ man tā gadās jau otro reizi.
Ātri skrēju uz vannasistabu,lai paliktu pirkstu zem vēsa ūdens,jo tā man paliek labāk.Pēc tam uzsmērēju uz pirkstu savu brīnumu krēmu,kas noņem sāpes apdegušās ķermeņa daļās un devos pabeigt matus.Kad pabeidzu pēdējo šķipsnu iedomājos intereses pēc ieskatīties telefonā,cik ir pulkstens.
Kad ieskatījos telefonā sapratu,ka ir palikušas precīzi desmit minūtes līdz septiņiem un , ka viesi var ierasties kuru katru brīdi,tāpēc man bija jāpasteidzas.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Piespiesta Mīlēt."✅
RomanceKas notiks,kad viņas dzīve sabruks pēc kādas ballītes un pēc dažām dienām viņas vecāki viņai paziņos,ka viņai ir jāaprec svešinieks? Atbildi atradīsi,ja izlasīsi šo stāstu.😇 ✨Sākts- 25/02/2017✨ ✨Beigts-12/07/2017✨ *Cover by @thestorryy*❤️✨ (iečeko)