episode 14

243 18 0
                                    

[ eunsub pov ]

jimin hantar aku balik sampai kerumah dan sempat meminta maaf , aku senyum dan tandanya aku maafkan dia , jimin tahan aku sebelum aku memasukki rumah dan dia berkata " aku ade kalau sehun tinggalkan kau " aku kaku kemudian dia tinggalkan kawasan rumah aku , kenapa ? ouh baru aku ingat yang dulu aku selalu rapat dengan jimin sampai orang kata aku ship dengan dia itupun selepas kes kim mingyu game aku , bangtansboys lah yang buat aku lawa dulu , jimin ship dengan aku sebab nak suruh mingyu menyesal , betul mingyu memang menyesal bila aku dengan jimin rapat , dia nak aku balik.  tapi namjoon marah mingyu , jimin bawa aku dari tempat tu itu lah cerita dia. patutlah aku kahwin dia tak nak senyum tapi dia terpaksa " mianhae jimin" itu je aku mampu berkata bila jimin dah pergi.

dah seminggu aku datang je ade mia tak guna tu , aku cuma melawat sehun dari luar je , hari ni aku tak naik motor yela minyak naik , aku pula malas nak pandu , aku baru keluar dari rumah ade sebuat kereta hitam berhenti dan tarik aku masuk kedalam. aku meronta tapi selepas ditampar aku diam.

aku tersedar dari tidur ataupun pengsan dan berada disuatu tempat yang gelap , dan ade dua orang lelaki berbadan tegap seperti menjaga aku. aku diikat dekat kerusi , aku tengok depan muncul mia membawa kayu besbol. aku meronta tapi lelaki berbadan tegap tu menahan aku dari meronta.

" hello eunsub "- mia

" kau nak ape !!! " - aku

" ouh , aku sebenarnya nak sehun tapi sebelum aku nak dia , aku kena hapuskan kau baru aku boleh ambil dia "- mia

" kau memang perempuan sialan aku jumpa dalam dunia ni "- eunsub

dengan tersengeh dan memukul muka aku dengan kayu besbol , tangan aku cuba membuka ikatan tali tu lagi sikit je terbuka. lagi sekali dia pukul kaki aku dengan pukulan yang sangat kuat. aku bangun dan tumbuk muka dia.

" MACAM MANA !? KAU PANDAI JAGA KE TAK !? " - mia

aku nak tumbuk lagi tapi dah kena tahan dengan lelaki badan tegap tu dia mengambil kayu besbol dan pukul muka aku lagi , aku tendang dia tepat kena vagina dia , shot gol , dia kesakitan . dia pukul aku tapi aku elak terkena orang lelaki itu. aku lemah tetiba ade orang tendang badan dua orang lelaki tu dan diorang jatuh. rupanya bangtansboys. perempuan tu tetap tenung aku. aku lari kearah dia , aku ambil kayu besbol dia dan campak jauh. dia cuba tumbuk aku tapi sayang tak pandai rupanya. aku tumbuk perut dia , dia jatuh. aku dengar bunyi siren kereta polis tapi dia sempat larikan diri hanya dua orang lelaki tu je.

" kau okay ? "- yoongi

" sakit doe "- aku

aku dirawat dekat van ambulan , muka aku ade kesan lebam dan kaki aku berdarah dengan pukulan dia tu. aku pulang kerumah bangtansboys sebab jin marah kalau aku balik rumah sesorang , aku suruh hantar kerumah omma takut nanti omma dengan appa terlibat , jadi aku stay dengan diorang. hoseok muka dia tak puas hati dengan mia tu , jungkook kesian tengok keadaan aku sebab dia tak ikut tadi , taehyung hanya dia kan diri. jin bagi aku bubur sebab bibir aku koyak tepi , jimin tak kasih jin suapkan jadi dia yang suapkan. yoongi balutkan luka kaki tadi , sebab dekat ambulan habis balut tu bodoh punya ambulan kerja cuai. namjoon bagi amaran dekat aku , jangan berani keluar sorang aaupun jumpa perempuan tu lagi.  aku cuma diamkan diri je.

MY HUSBAND [ - ] OH SEHUN Where stories live. Discover now