PART 1

90 11 2
                                    

HEI! Olen Baekhyun 18-vuotias poika Seoulista. Omistan tummanruskeat hiukset, lyhyet jalat sekä hyvän perseen. Olen todella usein iloinen ja positiivinen poika mutta, en tänään. Tänään olen super hermosutunut sekä jännittynyt. Sillä tänään joudun vaihtamaan koulua. Se ei ole minun mielestä yhtään hauskaa tai siinä ei ole mitään positiivista. Päin vastoin pelkään ettei kukaan pidä minusta tai ettei kukaan halua olla kanssani. Ja en myöskään ihmettelisi sitä jos minut hakattasisiin jo ensimmäisenä päivänä. Koulun vaihtamisen syynä oli se että, jouduimme muuttamaan tänne isäni työn perässä joka on perseestä. Koska jouduin jätämään hyvät ystäväni Kain ja Suhon.

Kello on 7.15 kun Baekhyunin herätyskello soi. Koulu alkaa vasta 8.30 joten baekhyun päättää vielä levätä hetken ja ottaa puhelimensa ja selaa instagramia. Kello on 7.30 ja Baekhyun päättää nousta sängystä. Hän kävelee vessaan pesee naamansa, harjaa hampaansa ja kävelee takaisin huoneeseensa. Hän valitsee päivän vaatteet eli mustat hieman revityt farkut sekä valkoisen löysän hupparin. Lisäksi hän rajaa silmänsä ja harjaa hiuksensa. Hän ottaa mustan niken reppunsa ja juoksee alakertaan keittiöön jossa hänen äitinsä on. "Ai hei baekhyun kulta" hänen äitinsä sanoo. "Moro vaa" Baekhyun vastaa töykeästi ja ottaa omenan pöydältä ja menee eteiseen. Hän laittaa mustat vanssit jalkaansa ja ottaa vaaleanpunaisen bomberinsa. "Moikka mä meen nyt!" Baekhyun hihkaisee ja paiskaa oven kiinni. Hän ottaa taskustaan kuulokkeet ja laittaa musat täysille.

Kun Baekhyun saapuu suuren lukion pihaan häntä alkaa tosiaan ahdistaa. Hän kävelee sisälle ja yrittää avuttomasti etsiä omaa kaappiaan. Baekhyun tuntee sen kuinka jokainen oppilas tuijottaa häntä ja hänen täydellistä persettään. Hän jopa kuulee pari hihkaisua mutta yrittää vain olla välittämättä niistä. Vihdoin kun Baekhyun on löytänyt oman kaappinsa hän tuntee kun joku tarraa häntä olkapäästä. Baekhyun sätkähtää pienestä säikähdyksestä mutta kun hän kuulee iloisen äänen häntä ei enää pelota. "Hei mä oon Chen! Hauska tutustua" Chen sanoo hyvin iloisella ja ystävällisellä äänellä. "Mo-mo-moi mä oon Baekhyun" hän änkyttää suu auki.



Elikkäs joo tässä ois mun eka luku mun ihka ensimmäisestä tarinasta! Toivon että pidit ja joo tiiä ei tullu kovin pitkää mutta toivon että tykkäätte:) ja kommentoikaa ihmeessä alas mitä te haluutte että tässä tarinassa tapahtuu! +anteeksi kirjoitus virheet. KIITOS ETTÄ JAKSOIT LUKEA NÄINKIN PITKÄLLE❤




Maybe Later (CHANBAEK FANFIC FIN)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ