Chenin nk
Baekhyun vaikkutti todella mukavalta ja hauskalta ihmiseltä. Meistä tulee varmasti hyvät kaverit! Chen mietti. "Hei ootsä matikka kolmosessa?" Chen kysyä Baekhyunilta. "Joo kai mä oon" Baekhyun vastasi hieman epävarmasti. "No sittenhän me ollaan samalla tunnilla, Mahtavaa!!" Chen hihkaisi! Baekhyunin hymy levisi hänen kasvoillee. Ehkä kaikki ei sittenkään vihaa minua. Baekhyun mietti iloisesti.
Baekhyunin nk
Skip tunnille
Matikantunti alkoi ja menin istumaan chenin viereen. Kaikki vilkuilevat minua vähänväliä sille he huomaavat että olen täällä uusi. Kuulin myös parin tytön sanovan "ei vitsi toi uus poika on komee". Joka tietenkin lämmitti sydäntäni. Tykkäsin huomiosta mutta, en haluasi olla huomion keskipisteenä heti ensimmäisenä päivänä. Kun keskustelen siinä chenin kanssa kaikesta turhanpäiväisestä huomioni kiinnittyy erityisesti mustatukkaiseen poikaan. Hän on pitkä, komea, lihaksikas ja kaikilla tavoilla täydellinen. Kyseinen komea poika kävelee minun ohi takana olevalle pulpetille. Punastun hieman mutta yritän hillitä itseni.
Chen huomaa että punastun hieman ja hän kääntää päänsä kirjaan ja yrittää pidättää naurua. Minä puolestaan käännähdän nopeasti taakseni ja nään jälleen tämän komean pojan täydelliset kasvot. Hän hymyilee minulle, käännän hyvin nopeasti pääni pois ja punastun entistä enemmän. Chen ei enää pysty pidättämään nauruaan vaan purskahtaa hillittömään nauruun. Mutta chenin nauru loppuu nopeaan sillä opettaja astelee luokkaan. "Hyvää huomenta" opettaja sanoo. "Saanko esitellä teille uuden oppilaamme Baekhyunin. Baekhyun ole hyvä ja nouse seisomaan" opettaja pyytää. Pieni hikipisara muodostuu otsaani ja nousen hitaasti seisomaan. "Mo-moi mä oon Baekhyun. Oon 18-vuotta ja tykkään tanssia joskus. Asun isäni ja äitini kanssa valkoisessa omakotitalossa".
Mahtavaa! Lupaan sinulle Baekhyun että tulet saamaan paljon uusia ystäviä. Opettaja sanoo. Istun takaisin penkilleni ja huomaan kuinka tuo mustahiuksinen täydellinen poika katsoo minua. Yritän keskittyä tuntiin mutta, se on mahdotonta kun ajattelen että tuon täydellinen poika tuijottaa minua. Kun tunti vihdoin loppuu, astelen ulos luokasta ja kävelen kaapilleni. Mutta silloin nään ,kun hän kävelee suoraan minun luokseni. Jepp juuri se täydellinen mustatukkainen poika. Hän tulee luokseni ja sanoo "hei! Nimeni on Chanyeol hauska tutustua"
Morooo:))) ja toinen osa tarinaa on täällä. Haluan taas pahoitella kirjoitusvirheistä jos niitä on nimittäin kello on tällähetkellä 11.27 ja huomenna herätys 5.30.... en tykkää mutta siis toivon että piditte❤❤❤ + kommentoikaa ja tykätkää👍 mutta nyt öitä😘😘😘
YOU ARE READING
Maybe Later (CHANBAEK FANFIC FIN)
Fanfictionpelottaa.... Ahdistaa... Hermostuttaa... Nimittäin se että, tänään joudun menemään täysin uuteen kouluun mistä en tunne yhtikäs ketään. Mitäs jos kukaan ei pidä musta. Mistä vetoo et mut hakataan heti ensimmäisenä päivänä. Baekhyun ajattelee ja istu...