Mom...Dad...

136 11 0
                                    

Pășesc înăuntru și directorul îmi face semn sa iau loc.

Directorul: Domnișoară Jeon, oricât de jenant ar fi pentru dumneavoastră, e și mai jenant pentru mine sa va spun așa ceva.

Mă uit mirata la el și încerc sa îmi amintesc ce am făcut.

Directorul: Știți bine ca nu toleram ,,imperecherea" intre elevi în incinta scolii.

Sarang: Domnule director, dar nu am făcut nimic nepotrivit . Toată ziua stau cu elevul cel nou ca sa îl fac sa se simtă integrat, și în prezenta lui JooHyuk.

Directorul: Tocmai aceasta este problema.Cineva mi-a raportat ce ai făcut cu Jisoo.

Sarang: POFTIM?

Directorul: Ești o fata buna Sarang Îți pot reduce pedeapsa la 2 săptămâni de exmatriculare din școală.

Pur și simplu îmi cade fata.Cine mi-a face așa ceva?Nimeni nu mă urăște.

Ies abătuta din birou cu lacrimile siroind.

Înainte sa intru în clasa mă duc la baie sa mă spăl pe fata, si intru cu fata senina total opusa sufletului meu și mă așez lângă Jisoo și îi scriu pe banca ca sunt exmatriculata 2 săptămâni fiindcă mi-am tras-o cu el în baie.

Jisoo începe sa rada necontrolat.

Profesorul: Jisoo,înțeleg ca ești un elev nou dar nu toleram o asemenea izbucnire în ore.

După ce se calmează, se suna pentru pauza, îl iau nervoasa de mana și îl trag după mine pana în spatele scolii.

Jisoo: Doamne Sarang, nu am văzut pana acum latura asta amuzanta din tine.

Sarang: Dar e adevărat, nu glumesc.

Jisoo: Caprioaro, știu ca mă vrei dar totuși puteai aștepta pana după terminarea orelor.

Sarang: Nu pricepi? Cineva i-a spus directorului asta. Cine putea sa îmi facă asta? Tu mai mult de o atenționare nu primești.

Jisoo: Pariez pe JooHyuk.

După un moment de gândire îmi dau seama ca e foarte probabil.
Nu el a zis ca îmi va părea rău?

Mergem la următoarea și ultima ora.

Sarang: Ne mai întâlnim azi  ca sa facem proiectul.Ca deobicei locul, nu?

Jisoo incuviinta din cap și intram în clasa.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

După terminarea orelor, mă duc acasă mă arunc în pat și încep sa plâng.

Peste doua ore vine mama acasă și intra în camera mea.

Ali: Ești ok scumpo?

Sarang: Sunt exmatriculata doua săptămâni de la școală.

Ali: Ce ai făcut așa grav?

Sarang: Nimic.Cineva i-a spus directorului ca am avut o aventura în baie cu Jisoo.

Ali: Poftim?

Sarang: E o minciuna evident.Si JooHyuk cred ca e de vina.

Ali: E un tip prea drăguț ca sa Îți facă asta. Cine o sa Îți duca temele?

Sarang: Poate sa mi le aducă Jisoo?

Ali: Scumpo. .ti-am spus ca nu vreau sa ai vreun contact cu el.

Sarang: Dar mama, suntem la aceeasi școală și pe deasupra și vecini.

Ali: Tata nu va fii încântat.

I'll be your Peter Pan  vol. IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum