1

7.9K 700 212
                                    

Taehyung çalan telefonuyla yattığı kanapede doğruldu ve telefonun ekranında gördüğü isimle kaşlarını çattı.

"Yine ne istiyorsun Jimin?"

"Ben... Ben seni özledim Taehyung.  Neden dün gece beni bıraktın ve gittin?"

"Ne saçmalıyorsun sen? Seni sadece evine bırakacaktım ve bıraktım."

"Biz sevgiliyiz Taehyung, en azından giderken beni öpebilirdin."

Taehyung gözlerini devirerek sıkıntıyla cevap verdi.

"Hayır değiliz Jimin."

"Öyleyiz, hatta yarın bana gelecektin ve gece benimle kalacaktın Taehyung."

"Biz hiçbir zaman sevgili olmadık Jimin, sen sadece şizofren bir manyağın tekisin."

Taehyung bağırarak konuştuktan sonra her ne kadar Jimin'in ağlayacağını bilse de telefonu kapattı.
Ellerini saçlarından geçirerek sıkıntıyla nefes verip Jimin'i tekrar aramak için telefonu eline aldı.

Jimin telefonu açmadığında aklına kendine zarar verebilme ihtimali gelmiş ve sesli bir küfür ederek evden çıkmıştı. Ona bir şey olmasını istemiyordu. Jimin Taehyung'un yıllardır en yakın arkadaşıydı ama şu son bir senedir şizofreni hastasıydı ve Taehyung'u sevgilisi sanıyordu. Taehyung ise ondan uzaklaşarak onu sürekli tersliyordu, Jimin'in bu hastalıktan kurtulması için hala bir umudu vardı.






Şizofrenlikle ilgili ayrıntılı bir bilgim yok ve üşenip araştırmadım da fndmlskslsks yanlışlarım veya anlatamadığım şeyler olursa şimdiden özür dilerim.

Ve lütfen görüşlerinizi belirtin~

Schizophrenic // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin