noluyo diye bagirdim ezgi kekeleyerek devam etti seyyy maa seyy bu cocuk ikitane kizi bicaklamis nee dedim oyle dedi neden diye sorunca saskinliktan acilmis agzini eliyle kapadi tekrar neden diye sordum ve devam etti bu kizlari cok sevmis ve onlarla yatmak istemis ama kizlar karsilik vermeyince onlari oldurmus dedi o korku ve saskinlikla bahceye indik herkes kosede oturmus bize bakip konusuyordu en son dayanamadim okulun ortasindaki yukseklige cikip SABAHTAN BERİ NİYE UZAYLİ GORMUS GİBİ BAKİYORSUNUZ DİYE bagirdim herkes sesini kesti ve benim oldugim yere bakti sonra kafalarini cevirdiler be ni ciddiye almamislardi sonra belime ikitane sicacik bir el geldi ve beni o yukseklikten asagi indirdi cocugun suratina baktim cok tas bir cocuk vardi kasli filan cocuga agzim sulanirken elini bana uzatti selam ben ruzgar dedi bende kendimi toplayip bende seyma dedim beni bir banka cekti ve konusmaya basladi benjaminin daha once iki tane kizi oldurdugunu biliyorsunuzdur dedi evet dercesine basimi salladim daha sonra bana seni sinifta tehdit etmis dedi evet dedim sonra sesinin tonu ciddilesti bak benjamin o oldurdugu kizlarida okula ilk geldiginde tehdit etmisti tabi daha sonra onlara asik oldu onlar asklarina karsilik vermeyince ikisinide oldurdu dedi ezgi derin bir sekilde yutkundu ne yani simdi benjamin bana asik miydi HAYİRRRRRR!!
bu arada
benjamin: francisco lachowski
seyma: barbara palvin
ezgi:kristen stewart
ruzgar:taylor lautner
hayal gucume bakk
neyse arkadaslar bolumler kisa ama uzaticam sizden yorum bekliyorum eger bir eksigim varsa litfen yorumlarda dile getirin hemen duzeltirim