hersey degisecek mi yani??

40 1 0
                                    

bu bolumu kankam kisacasi kardesten ote olan ela onerdi . umarim begenirsiniz.

benjamin kizi gorunce

D-DİDEM  diye adini kekeledi kizda benjaminin adini. onlara anlamaz gozlerle bakarken benjamin cok sesli bi sekilde yutkundu. kiz aglamaya basladi. noluyo burda ya!! ayaga kalktim ve benjamini de elinden tutup kaldirdim. o sirada benjamin yuzume bile bakmiyordu. en son dayanamayip konusmaya basladim:

" noluyo burda benjamin bu kiz kim!? " diyince kiz aglayarak kosmaya basladi. benjamininde gozunden bir damla yas gelmisti. hemen kizin arkasindan kosup kizi yakaladim.yanimiza getirdim. ve konusmayya basladim" ne oluyo burda ikinizde cabuk anlatin " dedim. ikiside bu sefer hungur hungur aglamaya basladi. kiz benjaminin yanina gidip basini omzuna koydu. bende bu sirada yanina gittim ve hizlica kizi ittirdim. kiz yere dustu ve ciglik atti. ama benjamin tek kelime etmiyordu. bu sirada konusmaya basladi" tmm herseyi anlatacagim seyma ama lutfen dideme zarar verme !!!" ne yani beni korumasi gereken yerde onu mu koruyordu. bu cocuk tam bir PİC!!  ikisinede elimle hadi isareti yaptim eve gidiyorduk. herseyi ogrenecektim. ben arkadan onlarda onden suclu cocuklR gibi gidiyordu. aniden bi anı farkettim ve donakaldim. kiz benjaminin elini tutmustu ve benjaminde onun elini sıkica tutuyordu. cok sinirliydim. ama bu nasil olurdu hani benjamin beni seviyordu ?? kizginlikla eve girdik . kiz koltuga oturdu bende karsisina . benjaminde kizin yanina oturdu.inanamiyorum!! neden ondan ayrilamiyordu! sanki kiz onu hipnotize etmis gibiydi . ne diyorsa onu yapiyordu benjamin?! o sirada benjamin konusmaya basladi:" seyma didem benim kiz arkadasimdi. onu cok seviyordum. aslinda sadece tek gecelik bi iliskiydi ama sonra dahada ilerledi. ben onu cok seviyordum ki hala da oyle " diyince beynimden vurulmusa döndum. ne diyordu bu ! yanina gittim ve bir tokat vurdum suratina kizinda oyle. kosturarak evden ciktim. aglamiyordum aglamazdimda zaten cunku babam bana guclu kalmayi ogretmisti. ben babamin kiziydim. ben boyle yururken arkamdan benjamin geliyordu . ama ona aldiris etmeden kosmaya basladim. bi sure sonra pesimi birakmisti. geldigim yer deniz kenariydi. bir banka oturdum ve denizi seyre daldim. o sirada yanima biri oturdu. yuzune baktigimda onu gordum:" AKSELL!! dedim. o da :: " evet benim prenses" dedi ve tebessum etti. sonra devam etti " seyma gecenlerde yaptiklarim icin gercekten cok uzgunum boyle olmasini istemezdim ama oldu. ne yapsan haklisin. alkolluydum ve ne yaptigimi hatirlamiyorum bile lutfen beni affet . yeniden baslayalim mi prenses?" dedi. bende donakalmistim. ama affetmeyecektim .o kadar kolay degildi. HAYİR  dedim ve hizlica yerimden kalkip kosmaya basladim. kendi evime donecektim. eve geldigimde kapiyi hizmetcimiz acmisti. benjaminin evindeki kiyafetlerimi almayacaktim cunku yine alabilirdim  cunku cok zengindim. o sirada salonda annem cay iciyordu babamda karsisinda gazete okuyordu.beni gorunce hosgeldin tatlim dediler . bende kafa sallayip odama gectim. odam hala biraktigim gibiydi. hemen uzerimdekilerden kurtuldum ve dusa girdim. bu sirada katty perry - dark horse sarkisini actim klibini de cok seviyordum ha birde katty perryi. beni cok yansitiyordu kisilik olarak. isim bitince dustan ciktim ve kiyafetlerimi giydim. kuaforumu aradim . oda hemen geldi. manikur pedikur filan yaptirdim ha birde saclarimi. cunku disari cikacaktim. elbise olarakta kirmizi mini bi elbise giyddim altinada siyah platformlu ayakkabilarimi. soyle bi aynada kendime baktim cok guzel olmustum birde cok seksi. bizimkilere ben cikiyorum diyip ciktim. cerenle yemege gidecektik. arabanin koltuguna yerlestigimde benjamini dusunuyordum . o kadar sey yasamistik ama o beni birakip gitmisti. bu kadar kolay miydi .?! benbunlari dusurken soforun sesiyle irkildim:" geldik efendim . ceren hanim iceride sizi bekliyor" . bende tamam anlaminda kafami salladim. iceri girdigimde tum gozler bana dikilmisti. ee fizigim ve gorunusum mukemmeldi. en onemliside boyum . boyum1.88 di ve ne giysem cok guzel diruyordu. o sirada cereni buldum ve yanina gittim. sarildik ve yemekleri siparis ettik. yemegi yedikten sonra hesabi halledip arabaya gittik. ceren bana döndu" hadi seyma bara gidelim" dedi. hayir dedim. cunku yeterince icmistim ve icinde kendimi kaybediyordum. o zaman baska bi yere gidelim dedi olur dedim. sahile indik . banka oturduk . derin bi nefes aldim ve konusmaya basladim . cerene olup bitenleri anlattim. o beni dinledikce agzi bir karis acik kaliyordu. en sonunda bana döndu ve :: simdi ne olacak peki " dedi. hicbisey dedim. ben onun icin ingilteredeki yasamimdan vazgecmistim ama o .. bi kiz icin beni terketmisti. where is the adalet!! ben boyle dusundugum siralarda telefonum caldi. arayan benjamindi. oo beyefendi sonunda beni hatirlamisti . ama acmadim. daha da istekli aramaya basladi. en sonunda pes edip actim telefonu" ne istiyosun sen ya beni ne yuzle ararsin kucuk PİC!! dedim.o sirada aglama seslerini duydum . telefonu kapattim ve bi taksiye atlayip evine gittim. cunku ona kiyamazdim ki ben . onu seviyordum:) eve girdim . gordugum manzara urkmeme neden oldu. ev savas alanindan kalma gibiydi. her tarafi yikip gecmisti. yanina yaklasip sordum" neyin var benjamin?? didem nerde? niye bu haldesin dedim. oda bana sarildi ve konusmaya basladi: bencok buyuk bi hata yaptim seyma lutfen beni affet . o surtuge guvenmemeliydim.beni yine yariyolda birakti lutfenn beni affet beni seni cok seviyorum dedi. bende hicbirsey solemiyordum. sadece sunlari soyledim:" artik cok gec benjamin. hersey bitti... bi daha asla seninle olmiyacagim dedim ve evden ciktim. ben kapiyi kapatir kapatmaz evden bi silah sesi geldi . iceri girdigimde benjamin kanlar icinde yatiyordu . hayirr bunu bana yapmis olamazdi. beni birakamazdi !!

sakın ölme benjamin<3!!!

yorumlarinizi ve votelerinizi bekliyomm

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin