1.Bölüm. | Yeni Üye

569 26 29
                                    

''Baba ? '' üzerimden pikemi attığım gibi çıplak ayaklarımı yere koydum. Hafifçe korkunç ses çıkaran parkeleri  aldırmamaya çalıştım. Odamın ortasında sağ ve sola giderken en sonunda orta da  durdum. Gözlerimin karanlığa alışması zor oldu. Ellerimi yumruk yapıp gözlerimi ovuşturdum.''Baba ? Nerdesin ? '' diye sessizce kendime ve duvarlara sorduğumda sanki odam canlı olsa bana kahkaha atıcak gibi geliyordu. Odamın kapı kolunu tuttum ve indirip kodidora çıktım. Etrafıma bakındım. Hangi odada babam yatıyordu ? Hatırlamıyordum ! Sanki yürüsem ayaklarım beni taşımazdı ve yürüsem bile bu koridor bu gece sonsuza kadar sonu gelmeyecek gibi görünüyordu.Yanaklarımda ve dududaklarımda sulu ve tuzlu bir şey hissetmem uzun zamanımı almıştı.Ağlıyordum. Düğün yapın ! Ruby Lion ağlıyor ! Yanaklarımı ve gözlerimi pijamamın koluyla sildim. ''Baba ? !'' dedim bu sefer tekrar. Neredesin ! Korkuyordum.Bu her gece olan bir şey değildi. Ve gerçekten kötüydüm.Elini alnımda gezdirmemle orada olan kırışıklıkları fark ettim.''Baba !'' diye bir kez daha bağırdığımda arkamdan biri kapıyı açtı.Çok kısık bir sesle ''Ruby ? Tatlım ? '' dedi.Arkamı döndüm bu oydu. Jared Lion ! Derin bir nefes aldım ve ona koştuğum gibi ona sarıldım. Sıkıca sarıldım .Onun boş ve yeni uyanmış yüzüne bakmak istemiyordum. Hafifçe beni dürttü.''Jar ? '' dediğimde  gülümsediğini biliyordum. Ona baktım. Büyük ellerini yanağımda gezdirdi ve bir göz yaşını yakaladı. Gülümsedim ve dişlerimi gösterdim. ''Bu gece benimle uyur musun ? '' dediğimde bana baktı. Başını salladı.''Tabii ki hayatım.'' dedi ve beni kucağına aldı. Başımı onun göğsüne yasladım.Beni odama geri getirdiğinde önce beni sonra kendi uzandı. Gülümsedim ve onun omzuna yattım ve boynunu öptüm. Ayağıyla pikeyi kaldırdı ve üzerimize örttü. Alnıma öpücüğünü kondurduğunda tekrar ona baktım. Bu benim her zaman en iyi öpücüğüm olmuştu. Babamın kollarında onun benim alnımı öpmesi. Gerçekten hoşuma gidiyordu. Kendimi sürtük ya da daha berbat hissetmiyordum.En azından sadece babamlayken.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Sabaha karşı gözlerimi açtığımda mükemmel hissediyordum.Hafifçe sırtımı doğrulttum ve bacaklarımı kendime çektinken sonra çenemi üzerine koydum. Etrafa göz atarken telefonumun altında bir tane yırtılmış bir kağıt vardı. Kağıdı elime aldım ve okumaya başladım.

'''Hayatım , seni kaldırmak istemiyordum. İlk doğduğun gün olduğun gibiydin.Neyse işe gidiyorum.İyi dersler. -Baban .Jar.'' 

Hayatımın en iyi insanına aittim.Gülümsedim hatta sırıttım bildiğin .Elime telefonuma aldım. Cara çağrı atmıştı.Omuz silktim ve ayağa kalktım dün akşam yıkandığım için kendimin önünde eğiliyordum. Dolabımı açtım ve kot pantolon üzerine kazak ve kareli gömleğimi çıkarttım. Saçımı şimdilik topuz yaptım ve çıkardığım eşyaları giydim. Daha sonra bir çift çorap giyip ayağıma büyük terliklerimi geçirdim . Şu an ayakkabılarımı giymek istemiyordum. Mutfağa indim ve dolaptan mısır gevreğini ve kasesini çıkarıp buzdolabından sütümü aldım.Kaseye eşit şekilde döktüm ve onları tezgaha bırakıp masaya oturdum . Ağzıma hızlı hızlı doldururken birazdan grupun beni almaya gelicekleri geldi aklıma. Sütünü içemedim ve lavaboya döktüm ve makineye kase ve kaşığı koyduğum gibi odama çıktım ve saçımı saldım. Tarağı dolaşık saçlarımdan geçirdim ve birden saçım tarağa öyle bir takıldı ki neredeyse çığlık atıcaktım. Tarağı çektikten sonra bir sürü saç gördüm . Çekince saçlar kopmuştu. ''Siktir ! '' dedim ve üzerime montumu ve ayaklarımı ayakkabılarımı geçirdim ve çantamı alıp dışarıya çıktım. Ellerimi cebime soktuktan bir kaç dakika sonra sokağın başında büyük siyah minibüs göründü. Bizim çetenindi tabii ki. Bizim evin önünde durduklarında karın hızlandığını fark ettim ve ağzımı açıp dilimi çıkardım o sırada minibüsün arka kapısı açıldı. İçeri girdim ve oturdum. Herkes hemen hemen buradaydı.Gözlerim herkese bakarken birine çarptı. Yeni birine. Tek boş onun yanıydı gittim ve oturdum. Hafifçe omzuna vuduğumda gülümsedim. ''Selam !'' dedim düzenli bir ses tonuyla. Bana baktı çarpık bir gülümseme yolladı ve gözlerime baktı. ''Selam Rub !'' dediğinde ben de ona baktım. Yüz hatları mükemmeldi ve ilk dikkatimi bu çekti. '' İsmimi biliyorsun. Peki senin ismin nedir ? '' diye sorduğumda Lezzie'nin ve Zeus'un ona katılan kahkasını duydum onlara dönüm ve dişlerimi onlara göstererek sahte gülümseme attım. Siyah saçlı çocuk hafifçe kıkırdadı. Ona döndüm ve gülümsedim.''Ben Robert.Ya da sadece Rob.Yeni üye. Tabii kabul edersen.'' dediğinde gülümsedim elimi ona uzattım ve kahkaha attım o da elimi hafifçe sıktı. Aynı anda ''Anlaştık!'' dediğimizde Cara'nın o muhteşem kahkası yine ortadaydı.

* * * * * * * * * * * * * * 

Okula geldiğimizde minibüsten indik ve herkes sevgili oldu olacak ya da en az bir kere öpüştükleriyle yan yana durdu. Zayn ve ben tek kaldık. Elimi saçlarıma götürdüm ve oynadım. Bu çeteden kimseyle daha önce öpüşmedim ve öpüşmezdim. Robert kolunu bana uzattı koluna girdim ve onunla yürüdüm. ''İlk dersin ne,Rob ? '' dediğimde bana baktı ve sonra yere ve tekrar bana.''Edebiyat.'' dediğinde gülümsedim. ''Benim de !'' dedim Sonra ekledim ; '' Ne yani şiir ve kitaplardan hoşlanır mısın ? '' dediğimde kızardı. Sonra güldü. ''Anlamlı olmayacak ama , Ya çare sizsiniz , ya da çaresizsiniz.'' dediğinde gülümsedim.''Friedrich Nietzsche takip eder misin ? '' dediğimde kahkaha attı.''En iyi şairlerimdendir.'' dediğinde ben de kahkaha attım.''Mükemmel ! '' dedim ve ona baktım. Bana döndü . Cara'nın sesi duyuldu.''Şu arkada olan sürtükler ne zamandır çiftleşiyor ? '' diye bağırdığında gözlerimi devirdim ve ona döndüm. ''Siktir orospu Cara ! '' dediğimde kahkaha attı.Ah , fazlasıyla rahattı . Onun kaç erkeğin altına yattığını sayabilseydim daha kötü lakap takardım ama aldırmadım. O zaten hep böyleydi.Sürtük , hayat dolu ve genel ev sakini ... 

Arkadaşlar  kızı hala bulamadım ama bir tane ünlünün resimlerini koyuyorum belki o olabilir ama renkli saçlar bulmaya devam önerileriniz var mı ? 

Fuck Off !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin