שם לקטנה

612 45 5
                                    

אחרי 32 מדרגות ואינסוף טרוניות כגון "שיואו אני שונא את המדרגות האלה!" (אריק) ו"אוי הגב!" (בלה) ו"קרניים אני עוד אהרוג אותך! ואת מי שהעביר את לילי לחדר 28!" (סיריוס) "רך-כף, מי שהעבירה את לילי זו האחות שהתחלת איתה" צחקק ג'יימס "אווופס... טעות שלי"

הם סוף כל סוף הגיעו לחדר 28. על בטנה של לילי שכבה תינוקת קטנה ויפה. "ליל!" אמר ג'יימס "תראי את מי הבאתי!" "אהה, אני רואה ג'יימי!" חייכה לילי. "טוב," אמר ג'יימס "עכשיו כשכולכם כאן, אפשר לבחור לה שם!"

ואז התחילה הקרחנה.

"אהה... בל!" הציעה בלה, שהייתה נלהבת מהרעיון שלנכדתה יקראו על שמה.

"לא לא! מיקי!" אמר אריק, שהעדיף שמות מוגלגיים.

"אה אה! דורה!" אמר ג'יימס, שהשם הזה דגדג לו מאז שנודע לו שיש לו בת.

"לא!אתם לא מבינים! לורן!" אמר סיריוס, שממש אהב את השם מאז יצא עם איזו לורן, אי שם בהוגוורטס, והלורן ההיא במקרה הייתה חברתה הטובה (לשעבר) של לילי.

"ודווקא אני חשבתי על הרייט, נו? איך?" שאלה לילי בחיוך קל.

"אוו.. כן כן כן!" התלהבו כולם.

אחות משמרת הבוקר נכנסה והתריעה על שעת היניקה, וגרשה את כולם חוץ מג'יימס, שהתעקש להישאר עם לילי והרייט הקטנה.

בחוץ כולם המשיכו להתלהב מהשם היפה, אך המשיכו להתווכך איזה שם אחר בכל זאת היה מתקבל...

"אני בכל זאת חושבת שבל!"

"לא לא! מיקי!"

"מה נראה לך? דורה!"

"ל ו ר ן ! "

"אהה, ממש. בל!"

"לא! מיקי!"

"אה אה! דורה!"

"לא! לורן!"

ממתי?! פאנפיק על הארי פוטרWhere stories live. Discover now