I

13 1 1
                                    

"Bad and strong"

  I'm Lena and my destiny is made of fuck things that i deserve.

Totul a început acum 3 ani când pentru mine tot ce se întampla era un șoc.Mi-am pierdut mai întâi încrederea apoi prietenii iar mai târziu pe mine, de atunci am fost preocupată cu descoperirea unor noi experiențe cu care aș putea să îmi ocup gănduriile și prin care m-aș fi putut dezvolta într-un mod normal.Odata cu timpul am realizat ca trebuie sa uit tot ce s-a intamplat și să îmi caut un alt loc în care să mă acomodez.Prima încercare a fost in Dronweel, acolo mi-am facut o prietenă pe nume Luna ea era ciudata din aceea zona ( așa o numeau cei de acolo ) mie insa mi se parea o fata cu capul pe umeri iar ceea ce o facea diferita de ceilalti era faptul că ea era mult mai tăcută și îsi păstra ideiile ascunse in profundul ei interior.
         Luna era o fată mai deosebită decât ceilalți iar asta îmi plăcea admirabil de mult.Ea m-a învatat cum să mă descurc în această cruntă viață, o viață în care cei vii simt cum mor iar cei morți simt mai mult decât noi, m-a invățat sa lupt împotriva celor ce ma judecă cu indiferentă și sa fiu o persoană optimistă, chiar daca ea se menționa a fi o persoană pesimistă iar eu neștiind cum să o ajut nu puteam să o încurajez sa nu se mai gândească la asemenea lucruri.

Ea m-a învatat cum să mă descurc în această cruntă viață, o viață în care cei vii simt cum mor iar cei morți simt mai mult decât noi, m-a invățat sa lupt împotriva celor ce ma judecă cu indiferentă și sa fiu o persoană optimistă, chiar daca ea se ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

    Deasemenea m-a învatat si unele propozitii motivante cu care as fi putut sa imi recapat increderea in mine, ma ajutau intr-adevar dar ma simteam mult mai "goala" de fiecare data, iar tot ce rosteam nu avea niciun inteles insa chiar si cu aceste defecte am continuat sa le rostesc...

Another worldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum