Hissizlik

1.8K 18 0
                                    

''Wester Drumlins'te herkes için ikinci bir şans vardır!''

Sıkılmış bir üniveriste öğrencisi olan Matthew Clark, Kuzey Londra'da ailesiyle birlikte yaşamaktadır. Matthew, yirmilerinin başlarında sıradan ve ortalama hayatını sorgulamaya başlar ve can sıkıcı bir depresyona sürüklendiğini fark eder. Kendini bu durumdan kurtarmaya çalışırken yıllardır dikkat etmediği şeylere dikkat eder; yıl sonu sınavlarına sayılı günler kalmıştır, annesi ve babası boşanmak üzeredir ve eski kız arkadaşı Helen sosyoloji sınıfının parlak çocuğu Eric Cannon ile büyük bir aşk yaşamaktadır. Bir süre sonra kilit noktasının Eric Cannon olduğunu düşünür ve plan yapmaya başlar.

Dakota Tarring, babasının ölümünden sonra bir türlü toparlanamayan annesine bakmak zorundadır. Çalıştığı özel sektörden kovulduktan sonra, Londra'nın en ünlü hapishanesi Wester Drumlins'e atanır. Ürkütücü bir patronu ve kan değerlerine bakmak için bile mahkumların canını çıkartan iş arkadaşları ile dolu olan hapishanede çalışmaya başladığında ilk başta neler olduğunu kavrayamaz. Wester Drumlins'in olayını anladıktan sonra bu işten kurtulması gerektiğini fark eder ama her şey için çok geç kalmıştır, Wester Drumlins'ten çıkmanın hiçbir yolu yoktur.

HissizlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin