O an sadece ağlamak istiyordum ona sarılıp ağlamak.
"Neden,niye,nası gidersin Merve bu kadar kolay mı herşey.
Kim üzdü seni ,yani neden gidiyosun...Neden"
O sınıfta bağırarak konuşunca herkes başımıza toplandı. Ama haklılardı.Çünkü sadece ağlıyordum.
Başımı kaldırdım ve herkesin benden bi açıklama beklediğini anladım."Cuma günü istiklal marşından sonra müdür bana seslendi ve seni odama bekliyorum Merve dedi. Ben hiçbir şey anlamadım.Ama sadece müdürün sinirli olduğunu anladım. Sonra müdürün odasına çıktım müdür hala bana sinirli sinirli bakıyordu.Hocam beni çağırdınız nooldu, dedim müdür;
Alya dün yanıma geldi ve bana sınıfındaki paraların ve kendi eşyalarının çalındığını söyledi ve bunları senin yaptığını söyledi.Ben o şokla hocaya bakınca "hocam sizde inandınız öyle mi "dedim, "hem ayrıca elinizde bi kanıt yok "dediğimde hoca;
"Kızım biz gerizekalı mıyız kamera kayıtlarına bakmadığımızı mı sanıyosun sen yaa "diye bağırınca ben ilk önce hocaya çemkirmeyi düşündüm ama sadece düşündüm...
Hocam bu olay ne zaman olmuş, yani ben dün sadece beden derslerinde kuzeninimin yanına yani O sınıfa o zaman gittim. Ama zaten sınıf boştu bende geri yukarı çıktım.Müdür ; Bana bakıp" bende yedim" bakışı attı.
"Ama Alyanın arkadaşları seni görmüş, sınıfa girip 80 dakika çıkmadı yani 2 ders saati boyunca oradaydı hocam" dediler.
Ben o kadar sinirlenince tam çemkirecektim ki hoca; "hadi kızım hadi şu disiplin kağıdını imzala, pazartesi de velin gelsin okul değişikliği yapacaksın"dedi .
Bende ağlaya ağlaya kağıdı imzalayıp odadan çıktım".Sınıftaki herkes sinirle bakarken, bir kaç kişinin sinirle bağırmasıyla kafamı kaldırdım.
Hayrunnisa, Burcu, ve Tuğba ; " BU ALYA ARTIK ÇOK OLMAYA BAŞLADI,DİLİ FAZLA UZADI AMA BEN KESMESINI BILIRIM"
Diyerek çıktılar sınıftan.
Arkalarında koşarak bende çıķtım. Benim "durun bekleyin"
diye bağırışlarımı kimse duymadı. Gerçi duysalarda durmayacaklardı .
Biz 8/A'ydık. Onlar ise 8/C'lerdi.
Ama artık kavga zamanıydı. Çünkü onların bize yaptıkları gerçekten bizi deli ediyordu.
Sınıfın hepsi yani 15 kız 15 erkek olmak üzere 30 kişiydik.En önde Ben, Hayrunnisa,Burcu,Tuğba. Arkadada bütün sınıf.
Artık canımıza tak etmişti. Çünkü bunu bir tek bana değil tüm, herkese iftira atmışlardı. Peki bunların sebebi sadece , Teog sınavın da 2 puanla 8 'ler arası teog başarısını geçtik diyeydi.
Evet onların sınıfı ile bizim sınıf arasında 2 puan vardı.
Ve gururlarına yediremeyince bize sataşmaya başladılar.Arkadaşlar yeni bölüm hafta sonu gelecek. Zaten sınavlarım başladı.Onun için yeni bölüm gelmesi için hafta sonunu bekleyeceksiniz malesef. Haftaya görüşmek üzere "KARPUZLARIM". Haa bu arada artık sizlere karpuzlarım diyeceğim:) :) :)
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"YAZIYOR"...
FantasyOnlar 5 senelik kardeş ... Teog zamanı boyunca başına gelmedik kalmayan bir sınıf .Ve bunları delicesine kıskanıp , çekemeyen de bir sınıf düşünün ... İYİ OYNAYAN KAZANSIN