Ben hem sinirli hem öfkeli hemde üzgündüm. O kadar şeyden sonra sadece ağlayarak uyumak istemiştim. Kardeşlerimden ayrılıyordum.Ve bunun tek sebebi,o Alya gerizekalısı yüzünden di.Ondan, oldum olası nefret ediyordum.Çünkü kardeşlerime ve bana yaptıklarını artık... düşündükçe bile çıldırıyordum...
Hepimiz sinirle 8/C sınıfının içindeydik. Hayrunnisa' nın Alya ya küfürleriyle bütün sınıf yanımıza geldi.
"Hayrola Hayrunnisa rüyanda beni mi gördün hayırdır sabah sabah"diyerek Alya yanımıza geldi.
-Kızım ben artık senin kâbusunum.Benden kork. Ecelin geldi kızığğmm...
-Alya pişkin pişkin sırıttı.
Kafasını yana çevirip sessiz bir şekilde "dikkat et o ecel seni bulmasın"diyerek sırıttı.
Hayruşumun ağzından yine favori lafı çıktı...
-Gızığmm bana bak o senin gafanı alır duvara sürte sürte ateş çıkartırım. Benimle konuşurken laflarına dikkat et adam gibi yüzüme konuş ,piss sürtükk.
-Sen kime sürtük diyosun kızım senin o ağzını yırtarımm ben.
-Gel buyur ağız burda yırt yırta bilirsen. diyerek sırıttı.
Demesiyle Alya hayrunnisaya yumruk atmaya çalıştı ama tam elini kaldırdığında kolundan tuttum.
"Lann sen kime yumruk attığını sanıyosun laannn."
Diye bağırdığımda okulda sesimin inlediğini duydum .
Etrafıma baktığımda Erkekler birbirlerine öldürücü bakışlar atıyordu.
Sonra Alyaya döndüm yine. Korkmuyormuş bakışları ile bana baktığını gördüm.
Öyle sinirliyim ki onu öldürmemek için kendimi zor tuttum.
Bi sesle irkildim .Müdür gelmişti...-Hayırdır çocuklar nooluyor burda.
Erkeklerden Berat "hocam artık bunlar çok oldu çizgiyi aştılar bırakın da şunların bi ağzını yüzünü kıralım.
8/C 'deki Erkeklerden Oğuz "Sen kimin ağzını yüzünü kırıyon lann"
Berat "Senin lan senin. Nooldu korktunmu."
Oğuz"Gel bakalım,kim kimden korkuyormuş"
Diyerek Oğuz Beratın yüzüne bir yumruk geçirdi.
Berat'ta o yumruktan sonra Oğuz un üstüne atladı.
Onlar yerde boğuşurken bir baktım
Burcu, Sılayı yere yatırıp yerde onu dövüyor ,
Tuğba,Ece denen o sürdüğü gebertiyor,
Hayrunnisa yı hiç demiyorum zaten o önümdeki Alya'nın
Saçını eline dolamış bir şekilde kafasını duvara vuruyor...
Ve bunları mal mal izleyen ben.
Kafamı onlardan kaldırıp müdüre baktım ama kapının önünde kimse yoktu.Sınıfın oralara baktım, ama ne müdür ne de müdür yardımcısı vardı...
Tam kafamı çevirdiğimde yanıma doğru gelen bir kız gördüm. Kız tepkisizce yanıma geldi . Bu kızı okulda ilk defa görüyordum.-Olan biteni tam olarak bilmiyorum ama ben yinede sana hak veriyorum.Çünkü ben bu okula yeni geldim ve bu kıza sinir oldum. Bende arkadaşların onu dövsün diye müdürün yanına gidip, hocam aşağıda müfettiş gelmiş sizi soruyor diye yalan söyleyip müdürü burdan uzaklaştırdım.
Dediğinde tepkisizce kıza baktım.
-Sağol. Ama keşke yapmasaydın. Dediğimde kız yüzüme bakıp
-Ben bazı kızların konuşmasını duydum ama sanırım sana iftira atmış.
Neden... Alyaların zarar görmesini istemiyorsun? Sonuçta o seni bu okulda istemiyor ve senin gitmen için her türlü şeyi yapıyo.-Hayır, tabikide onun canının yanmasını istiyorum . Çünkü o benim çok canımı yaktı. Ama kardeşlerimin benim yüzümden çıkan bi kavgada zarar görmelerini istemiyorum.
Dediğimde, kavganın olduğu yere doğru sinirle yürüdüm.
Ve çığlığı bastım .YETEEEEEEEEEEEER anlıyomusunuz yeter .
Diye bağırınca herkes bana döndü.
Kavga etmenizi istemiyorum.Daha doğrusu kardeşlerimin ufacık bi nedenden dolayı zarar görmesini istemiyorum.
Dediğimde; Hayrunnisa
Saçmalama Merve onlar seni bizden ayırıyor, kardeşimizi ,canımızı, bizim tatlı karpuz aşığı kızımızı bizden almaya çalışıyorlar.
Diyerek ağlamsı ağlamsı gözlerimin içine bakıyordu.
Son ders
Okul çıkışı ...Hem yorgun hemde mutluydum.Ben sonra olanları size kısaca anlatayım...
Biz konuşurken müdür geldi yanımıza bağırdı çağırdı .
Sonra zor da olsa Alya pisligine itiraf ettirmiştik.
Benim yapmadığıma inanan müdür benden 10 defa özür dilemişti. Ama az bile yaptı müdür, ben o iki gün boyunca
ağlaya ağlaya uyumuştum. Ama şimdi mutluyum çünkü kardeşlerimden ayrılmadım,onlarlaydım. HUZURLUYDUM...Evet karpuzlarım🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉
Bu bölümü nasıl buldunuz,yorumlarınızı bekliyorum...
Ve size bir şey söyleyimmi...
Haftaya yeni büyük bir olay
Olacak.Ve eğer okuma sayısı
artarsa sürprizim olacak..
Hadi bakalım iyi okumalar size.
Yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"YAZIYOR"...
FantasyOnlar 5 senelik kardeş ... Teog zamanı boyunca başına gelmedik kalmayan bir sınıf .Ve bunları delicesine kıskanıp , çekemeyen de bir sınıf düşünün ... İYİ OYNAYAN KAZANSIN