Levi x Reader(Districtul Subteran) partea a 2-a

576 22 6
                                    

*Perspectivă (P/t)*

-Așa,acum că ți-am spus despre mine,spune-mi și mie lucruri despre tine.am spus eu cu un zambet larg pe față.

-Păi ce să îti spun? M-am născut pe 25 decembrie(waw Levi e Iisus :)))) ),am fost îngrijit de un tip care m-a învățat cum sa ma apăr,mama a murit de foame,si eu era sa mor în același fel dacă nu era pentru tipul ala sa ma salveze... În fine,cum ti mi-ai spus doar despre partea cu mama ta...aș vrea sa îmi mai spui lucruri despre tine!a spus ultima parte ca un copil nemulțumit,facândumă să râd.

-Să vedeeeem....m-am născut pe (D/m)(data nasterii),îmi place(c/pr)(culoarea preferata),îmi place să (hobby) și nu mi-am cunoscut niciodată tatăl.am spus zâmbind fals,încercând să îmi ascund durerea.

-Știu cum e sa nu ai un tată lângă tine,dar l-am avut pe Kenny.a spus el cu puțină tristețe în glas.

Începea să se înnopteze(da știu ca oricum nu e lumina acolo dar lasați asa😂😂),noi încă vorbind. Era deja 22:30 PM și începea sa mi se faca somnic. Levi a observat,spunându-mi că eu voi dormi în camera lui deocamdata și el va dormi pe canapea. I-am zis "Noapte bună" adormind repede. Cum mi-a spus că sufera de insomnie si dormea 2-3 ore pe zi,citea o carte cât eu dormeam. La un moment dat visam ceva. Era despre mine,cum mă uitam la Levi fiind omorât de tipul acela de care îmi spunea el. Am început să plâng trezindu-mă din acel coșmar. Am ieșit din cameră,ducându-mă la Levi. Bun. Încă citea. M-am așezat pe canapea lângă el ștergândumi lacrimile și am spus:

-Leviiii....Am visat urââââât....am spus eu tristă

-*închide cartea și o pune pe măsuță* Serios? Și ce ai visat atât de urât încât să te facă să plângi?a spus el tachinându-te.

-Era despre mine și mă uitam la tine cum erai omorât de tipul ala de care mi-ai spus ;-;.am spus eu. Pot să dorm aici≈??am continuat făcând o față de cățeluș plouat.

După ce a auzit cele spuse,i-a picat fața(nst de ce dar lasa asa😂😂) și m-a luat strâns în brațe. Mă simt atât de în siguranță și fericită la el în brațe. Poate unor oameni li se pare ca el este înfricoșător dar mie îmi place de el.
STAI,DERULEAZĂ UMPIC!!"îmi place"?! Serios?? Îmi ace de Levi?!*Roșești cât timp te gândesti la asta* Levi se uita puțin confuz și își dă seama că roșești.

-S-a întâmplat ceva??a spus el zâmbind

-*îți curge sânge din nas*(OMFG LEVI AR PUTEA VINDECA OAMENII DE CANCER CU ZAMBETUL LUI) N-N-Nimic...spui tu ștergându-te la nas.

-Ești drăguță când roșești....a spus el adormind cu capul pe umărul tau.

Imediat ce ti-ai dat seama ce tocmai a zis,ai roșit mai rău decât o roșie și inima a început să îti bata mai rau decat la maraton. Ție ti-a plăcut de el de cand l-ai vazut prima data si faptul ca a adormit pe umarul tau iar te face sa rosesti. La un moment dat ai adormit si tu cu capul pe capul lui.

Dimineață≈

*Perspectivă Levi*

Hmmm încă dorm? Se pare că da. Dau să îmi ridic capul dar nu pot. Este ceva pe capul meu. Mai bine zis cineva. Îmi ridic privirea și o văd pe (P/t) că dormea cu capul pe al meu. Zâmbesc involuntar cât ma uit la ea. Ce mise întâmplă? Zâmbesc,sunt amabil....fata asta chiar că m-a înmuiat. Hmmmm dar mă întreb de ce roșea aseară. Dar oare roșea? Naaah...cred că doar avea putină febră. Dar chestia cu sângele din nas? Nu îmi dau seama de la ce a fost aia. Cred că de la cheatia cu mine zâmbind?

*Perspectivă Autoare*(mrrr vine nebuna ascundeți-vă)😂😂

Alergam de zor până la casa lui Levi pentru a-i da niște frunze de ceai negru pe care mi le-a cerut. Am dat buzna în casă țipând:

-LEVI TI-AM ADUS--*se uită la Levi care "dormea" cu o fata care chiar dormea cu capul pe al lui* KAWAIIII!!!! SĂ VĂ ȚINĂ!!! LEVI,VREAU NEPOȚI DE LA TINE!!am urlat eu trezind-o pe fata aceea.

Când a auzit acestea,fata a spus roșind mai rau ca o roșie:
-Ce?! "Să va țina"?! "Nepoți"?! *a inceput să ii curgă sânge din nas,explodând la un moment dat,leșinând*

-Bravo,Diana!! Uite ce i-i făcut!! Acum mai trezește-o dacă poți!!a început Levi să țipe la mine.

-Oi,Levi ce s-a întâmplat?? De ce ești atât de îngrijorat pentru fata--- Stai oleacăăă!!! XD Îți place de eaaaaa!!!!am țipat eu cu ochii care îmi sclipeau de bucurie.

-Ce?! NU!! Abea ieri ne-am întâlnit,nu are cum să îmi placă de ea OK??a spus el rosind putin

-Asta Levi,dragă,se numește "dragoste la prima vedere"!!am spus eu cu un zâmbet tâmp pe față gândindumă numai la prostii.Levi.am spus continuând. Am nevoie ca tu să îmi răspunzi la o întrebare. Dar sa raspunzi cu sinceritate.

-Tsk. Bine. Spune-mi odată despre ce e vorba.a spus puțin iritat

-Ție chiar îți place de fata asta?*spune arătând spre fata întinsă pe jos*

-O cheamă (P/t). Și...da. Dar nu cred că și ea mă place.a spus el cu un iz de tristețe în glas.

-Pffffff.....*încep să râd ca proasta* MOOOOR XD. Ce prost poți fii.... :))). E MORTĂ după tine!! Dacă am adus vorba de nepoți imediat a explodat :)))! Hai că vă las singuri...să vă distraaați!!am spus eu cu un rânjet pervers pe față,plecând

-Tsk... Proastă-i mo-ta :)))).a spus roșind mai rău decât un măr.

*Perspectivă Levi*

Am luat-o pe (P/t) și am dus-o in dormitor....să se odihnească.(nu vă gândiți la prostii :)) ) Eu m-am pus pe un scaun de lângă pat ca să o pot supravegea. Oare Diana chiar avea dreptate? (A/n- mereu am dreptate prostule :)))) ) Chiar îi place de mine? Naaah cred ca și asta face parte din glumele ei proaste. Dar de ce mi-ar spune asta? Eh,nu o cred pe handicapata aia până nu îmi spune (P/t) asta.

-L-Levi? Ce s-a întâmplat? De ce sunt în pat? Acum un moment parcă eram cu prietena aia nebu-- s-a oprit puțin dându-și seama ce s-a întâmplat și după a început să roșească puternic și să își acopere fata cu mâinile ei.

-Um...mda... În fine,cum te mai simți? Ești bine?am spus eu puțin îngrijorat.

-Um....D-Da...a spus ea roșind. De ce e atât de drăguță când roșește?!

Mă uitam atent la ea cât se uita pe pereți. Era așa somnoroasă si drăguță(kawaii sau cum vrei tu să ii spui :))) ). Aș fi vrut să simtă și ea acelasi lucru pentru mine...Dar ar fi un vis departe de a fi real.

------------------------------------------------------

Heeei!! :D Scuze că nu am mai postat de mult timp dar am avut o gramada de teste la scoala si cum s-ar putea sa dau simulare luna viitoare....sper sa termin si a treia parte pe care am încept sa o scriu in caietul meu de idei(da,am un caiet de idei in care scriu povesti) dar m-am cam blocat....sper ca v-a placut partea a 2-a acum eu ma duc,va pup :** paa!!

Attack on titan x ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum