Capitol special #2

1.7K 203 25
                                    

Yoongi — Persoana Întâi

Înghit în sec, copleșit de sentimente. I-am dat încet șuvița de păr, care cădea rebelă pe fața ei, după ureche, având grijă să n-o trezesc. Era șapte dimineața și azi era ziua noastră liberă. Ziua în care amândoi lenevim și nici nu ne obosim să ne schimbăm de hainele în care am dormit. Ziua în care ne arătăm dragostea unul față de celălalt prin gesturi normale și simple. 

— Spune-mi că mă iubești. 

Hanina s-a apropiat cu corpul mai mult de mine, murmurând acele cuvinte. Am zâmbit, sărutând-o pe frunte, fiind sigură că avea să adoarmă în secunda următoare. Am simțit-o încruntându-și fruntea când buzele mele au făcut contact cu pielea ei. 

— Știi că te iubesc, am șoptit, cuprinzându-i  corpul într-o îmbrățișare. Și-a așezat capul pe pieptul meu și a oftat. 

— Știu, dar îmi place să aud asta din gura ta. 

Am râs, începând s-o sărut pe toată fața. Aceasta a început să râdă, încercând să se ferească de atacul buzelor mele. 

— Te iubesc, te iubesc, te iubesc!

— Deja știam, mi-a spus râzând. 

Am sărutat-o. Am sărutat-o fiind recunoscător de ceea ce mi-a dat Dumnezeu. 

N/A: Unii ați fost curioși cum trebuia să arate prima data capitolul special, ei, ăsta e. Acum chiar nu mai postez niciun capitol. :))

True Colors → min yoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum