Buntowniczka

14 2 1
                                    

Hej!Jestem Night Star.Opowiem wam historie która wydarzyła się kilka lat temu. No więc zaczynamy.

3 lata wcześniej.

-Night Star!Nie śpi.-Ok więc jestem uczennicą gwiezdnej szkoły Stars Doll .Właśnie zaczęłam 3 rok.Niestety jestem dość oporna, jeśli chodzi o naukę.-Night Star!

-Tak!To znaczy ...O co chodzi?

-Na gwiezdny pył!Zadałam pytanie!-Pani Zrzęda- to znaczy Pani Gold Star jest surowa jak zawsze.

-Ym.....-przełknęłam ślinę.

BIM,BAM,BIM,BAM

Właśnie zadzwoniło moje zbawienie.Kochane dzwony.Uwielbiam was.Wyszłam z sali.

-Gwiazdeczko!-zawołała jedna z dziewczyn.

-O cześć!-odpowiedziała druga.Wyglądały na przyjaciółki.Ja nie mam przyjaciółek.Niestety.Przeszłam przez korytarz i wyszłam na piaski.Tak na piaski!Nie pomyliłam się, bo ja mieszkam na Marsie.Weszłam w pole głazowe i zagłębiłam się w stronę środka.Pole głazowe w które weszłam było ogromne.Usiadłam na jednym z głazów.Lubiłam samotność.Położyłam się.Popatrzyłam w górę. Zobaczyłam kosmos z pięknymi gwiazdami.Zobaczyłam coś jeszcze.To,to była część rakiety.Schowałam się.''Nie mogą mnie zauważyć'' pomyślałam ''Tam może być coś ciekawego'',moja ciekawość zwyciężyła.Wyszłam zza głazu i poszłam w kierunku rakiety.Szłam i szłam.W końcu doszłam do celu.Zobaczyłam ludzi w białych strojach.''To chyba ludzie'' pomyślałam ''Albo te zwierzęta'' nigdy nie widziałam ani tego ani tego.To coś dajmy że ludzie zaczęli wyjmować z rakiety pudła.Gdy skończyli weszli do rakiety i odlecieli.Czekałam jeszcze chwile i w końcu podeszłam do pudeł. Otworzyłam jedno. W środku było średniej wielkości ,czarne opakowanie w pół zniszczone. Wzięłam je do ręki.Otworzyłam.Na samym początku zobaczyłam guziki z napisami.Później zobaczyłam swoje odbicie w czarnym ekranie. Zamknęłam to urządzenie.Było ich wiele.Użyłam gwiezdnego pyłu i wzięłam je do domu.


***

Weszłam do domu i włączyłam Sekwoje.Czyli taki telewizor.Pozamykałam wejścia i okna.Pogasiłam światła.Ekran Sekwoi dawał jedynie ciut światła.Wzięłam do ręki to,czarne pudełko.Otworzyłam , znowu zobaczyłam swoje odbicie. Kliknęłam w jeden przycisk,nic się nie stało. Zauważyłam że po boku jest dziura na coś.Podeszłam do Sekwoi i wyciągnęłam jeden z kabli. Podpięłam do pudełka.Nagle ekran się rozjaśnił i zaczęły się na nim pojawiać obrazki.Wystraszyłam się.Moja ciekawość jednak zwyciężyła.Podeszłam jeszcze raz do tego urządzenia.

-Co to jest?-wyszeptałam.Popatrzyłam na przyciski.Pod nimi było jakieś wygłębianie. Nacisnęłam.Zobaczyłam że na ekranie pojawiło się białe coś.Jeszcze raz nacisnęłam.To coś się pojawiło.Odłożyłam to na podłogę. Wzięłam mój pad.Weszłam do Sekundy.To był taki gwiezdny tablet .Zaczęłam szukać czegoś o tym pudełku.

1 godzina później

Dowiedziałam się że to laptop.Zaczęłam się nim bawić bo w Sekundzie nic więcej o tym nie pisało.Weszłam w kulkę.Pokazał mi się pasek z miejscem do wpisania.Pod paskiem były kwadraciki z obrazkami.Kliknęłam w kwadracik z napisem ''YouTube''.Na pierwszy rzut oka pokazały mi się inne kwadraciki z obrazkami.Nagle zobaczyłam jednego, chyba człowiek.Był przepiękny, miał piękne oczy , uszy,włosy , usta , nos no po prostu cudo!Tak bardzo mi się spodobał że kliknęłam na niego.Włączył się filmik. Zaczęłam oglądać. Wciągnęłam się. Oglądnęłam kilka innych jego filmów.Podobał mi się.Chciałam coraz więcej wiedzieć o nim.Podeszłam do okna. Rozsunęłam zasłonę.Prawie umarłam ze strachu.Były prawie 4 gwiazdy po zagorze.Wyleciałam z domu natychmiast.Biegłam ile sił w nogach.Za bardzo się wkręciłam w oglądanie, zaczęłam używać takich dziwnych słów.Dobiegłam na miejsce w 1 gwiazdę. Weszłam do wielkiego budynku.

-Spóźniona.-Usłyszałam za sobą głos,gdy weszłam.

-Tak wiem, ale....-zaczęłam

-Nie obchodzi mnie to!Jeśli chcesz studiować człowieczeństwo....

-Tak,tak wiem ''musisz się do tego przyłożyć''-zarecytowałam.Tyle razy to słyszała. Przecież wiem że człowieczeństwo to trudny kierunek!Czy ona musi mi to zawsze przypominać?

-A więc,jaki jest powód?-zapytała pani Iron Star.Może nie jest za miła ale gdy się ją pozna jest o niebo lepsza.

-Ym.. Ja się zagapiłam.

-Naprawdę?Siadaj,musisz wiedzieć że jeśli masz zamiar zdać do klasy 4 musisz zrobić w tym roku projekt.

-Tak wiem..

-Nie przerywaj, musisz zrobić ten projekt z kimś.

-Ale,ale...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fallen StarsWhere stories live. Discover now