Credeai ca stii chiar totul?

2 0 0
                                    

Haha..ce amuzant ar fii totul daca nu as murii pe interior.
Nu e o poveste de dragoste,siropoasa sau ceva de genu'
Toti am trecut printr-o despartire sau am avut macar o singura data inima franta din cauza unor copilarisme caci altcumva nu pot fi numite,sa fim seriosi.
Toata lumea stie durerea aia care te provoaca sa asculti melodii depresive care te fac sa te simti atat de rau incat ajungi sa faci lucruri necugetate*fac o paranteza,spun in general nu toti au facut lucruri de genul #nohate*
Viata e frumoasa si totul e minunat daca vezi dintr-o alta perspectiva totul , de exemplu..in loc sa vezi ceva rau in faptul ca ploua poti sa te simti bine cand ploua deoarece planetele si florile din orasul tau si nu numai acum sunt hidratate si sunt fericite.
Revenind la categoria inimilor frante..nu e un subiect usor de discutat dar trebuie.
De curand si eu am trecut printr-o despartire care m-a doborat in ultimul hal, dar am inceput sa scriu,sa desenez si totul a fost diferit , m-am simtit mai bine pe zi ce trece...treptat.
Cand eram impreuna cu persoana repsectiva credeam ca depind de ea incat nici 2 ore n-as rezista :) O mare greseala , chiar imi e mai bine.
Greu de crezut ca e mai ok fara persoana iubita dar da , fara drame ,certuri si alte lucruri care imi "furau" din timp.
In cartea asta vreau sa spun tot ce nu i-am spus pana acum,sunt o fire timida si niciodata nu am spus TOT ce simteam ,intr-o relatie eu sunt ca un vulcan plin de sentimente care niciodata nu pare sa erupa.
Sa incep cu niste maruntisuri.
Cand iti ziceam ca "nu e nimic "
Era de rau..
Nu suportam ce ai facut dar eram indulgenta si treceam peste de dragul relatiei , mereu imi era dor de primele zile stii tu...cele cu toate primaverile in stomac, dar nu ti-am spus,posibil am gresit facand asta dar nu mai pot da timpul inapoi :)
Sunt atat de multe de spus...




Acesta a fost primul capitol , sper sa va placa si sa mi lasati un comm daca mai vreti sa continui ;)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tot ce nu ti-am spus pana acumUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum