"Zoe, Michel, pojďte dolů holky. Chci vám někoho představit."
Bože, co zas chce. Ztišila jsem hudbu a pomalu vklouzla do papučí, které jsem měla pohozené hned pod stolem. Když jsem se zvedala, dveře se rozrazily a v nich stála Michel, moje malá sestra."Zoe pojď už, moc ti to trvá!" Pohrozila mi tím svým maličkým prstíčkem a otočila se k odchodu. Ach, je tak roztomilá, když se tváří vážně.
"No jo no, už jdu.." Otráveně jsem se zvedla ze židle a vyšla směrem dolů. Proč musíme mít sakra schody?! To nemůžeme mít doma výtah?! Cestou dolů jsme si trošičku zanadávala, ale aspoň se mi ulevilo. Máma už netrpělivě vystávala v kuchyni vedle nějakýho týpka.
"No konečně, to ti to trvalo. Tohle je Marek. Můj nový přítel." Další přítel. Tenhle měsíc už třetí. Už mě to začíná celkem nudit, ty její nový lásky. Přísahám, že jestli to takhle bude pokračovat dál, tak zruším internet, aby nemohla chodit na ty svoje seznamky, nebo kde to furt hledá.
"Jeee, ty vy určitě musíte být Amandiny holčičky. Tak moc mi o vás vyprávěla. Jo abych nezapomněl, já jsem Marek." Vyculil zuby a podal nám oboum ruku. Když jsme se konečně řádně seznámili, nabídl Marek, že nás zve na večeři do pizzerky a mamka samozřejmě s úsměvem na tváři souhlasila. Jak neobvyklé.
_ _ _Když jsem se vracela ze záchodu, servírka už stála u našeho stolu a psala si objednávky. Marek objednal velkou rodinnou pizzu, s 5ti druhy sýru. Posadila jsem se tedy ke stolu a vyčkávala, než nám přinesou pití. Marek mě při tom celou dobu pozoroval, bylo to až stresující.
Když přinesli pití, jemně mě kopnul do nohy a mrknul na mě. Nahodila jsem svůj zvědavý výraz, ze kterýho asi pochopil co chci vědět."Máš moc pěkné oči, Zoe." Řekl potichu a usmál se. Já jeho poznámku jen ignorovala a raději se s chutí pustila do džusu, který mi přinesli. Zbytek večera jsem ho tak nějak nevnímala a spokojeně si vychutnávala pizzu.
_ _ _Domu jsme přijeli celkem pozdě večer a já si šla rovnou lehnout, protože jsem byla celkem dost unavená. Jelikož už bylo 11 hodin, mamka Markovi nabídla jestli by u nás nechtěl přespat. On to přijmul a pak už jsme je nevnímala.
Všude byla tma a jediné světlo, které svítilo, bylo z ulice, ale to jsem tak nějak neřešila, protože jsem byla zabořená ve svých myšlenkách a pomalu usínala. Celý svět mi byl momentálně úplně jedno, protože když spím tak spím a jen tak se neprobudím.
"Jsi tak strašně sexy!" Zaznělo mi v hlavě a já se jenom tak zavrtěla. Něčí ruce mi začínaly jezdit po celém těle a já si furt naivně myslela, že je to jenom sen. Hlazení a přejíždění bylo čím dál tím intenzivnější až došlo i k uspokojování. Ruka mi sjela pod pyžamo přímo mezi nohy a začala mi přejíždět po poštěváčku. To už jsem nevydržela a stále s dojmem, že je to jen sen, jsem začala kopat a mlátit všude okolo sebe. Po chvilce to všechno přestalo a já spala klidně dál.
Mám pokračovat dál v tomto příběhu? :D
ČTEŠ
Beze slov
Teen FictionTen paradox, když pomáháš všem kolem tebe ven z depresí ... přitom si uvnitř prázdný, zkažený, vyhořelý, v hlavě ti běhají myšlenky o smrti, nejraději by si odešel z tohoto světa. Nejlepší na tom je, jak si všichni myslí že si pozitivní člověk, ke k...