Wattpad hikaye tipleri(zoraki evlilik , töre)

6 1 0
                                    

Evet efendim wattpadde hikayelerinin belli ana konuları var. Yazarlar bu konuları işliyor.
1) mafya (artık vampir hikayelerine bile girdi. Mafya hikayelerin olmazsa olmazı.)
2)zoraki evlilik ( her türü var. Kötü kızla, kötü erkekle, mafyayla )
3)töre( mardin dedikmi töre olmalı)
4)kuma(mardinin başka özelliği)
5)kuzen/üvey abi(artık başka üvey akrabalarda baş rol ola biliyor)
6) öğretmenle aşk(son 2-3 yılın trendi)
7)gençlik hikeyeleri( olaylar lisede gelişir. Ya kız ezik olur, ya kız/ erkek yeni okula ve ya şehre taşınır )
8) fantastik( bu konu geniş ayrı bir bölüm olacak)
9) tamamen farklı konulu hikayeler 10%(belkide daha az)
Bu ana konuların üzerinden yardımcı konular geliştirilir.
Şimdi gelin tek tek inceleyelim.
İlk olarak zoraki evlilikden başlıyoruz.
Bunlarda çoğu zaman kızımızın ailesi iflas eder ve şirketi kurtarmak için kızlarını evlendirirler. Oğlan playboydur, kızı asla istemez ,nefret eder. Kız da başda biraz ağlar falan sonra hemen kabullenir. Hatta bazılar bunu bile yapmaz " napıyım mecburum ailem için "falan filan takılır öyle. Sonra da 1 haftada (bazen 2-3 günde ) evlenirler. Oğlan hala çok katı. 10 bölüm sonra lay lay lom. Mutlu son efendim.
Yahu hikayeleri yapmayın böyle saçma. Eğer hikayede kız istemiyorsa hiç değilse biraz çabalasın . Kaçmaya çalışsın, oğlana ve ailesine istemediğini göstersin. Böyle bir dünya yok ki.
Töre hikayelerinde de bu böyle. Kızı dövüyorlar , sövüyorlar kız sesini çıkarmıyor. Ama acı çekiyor. Eğer çıkış yolu yoksa o adamla yaşamak bu kadar acı veriyorsa en azından kaçsın.
Bu konu Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wattpad halkınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin