◕‿-

15.3K 246 17
                                    

Uşa liftului se închise în faţa mea, acesta începând să coboare spre parterul clădirii. Descheindu-mi primul nastur al cămăşi, eram nespus de recunoscătoare că ultima zi de servici din săptămână se încheia, în sfârşit.

Bine meritatul week-end bătea la uşă.

Când liftul se opri, am păsit afară şi m-am grăbit spre ieşire, salutând-o pe tipa de la recepţie înainte de a pleca. Când m-am văzut afară am scos telefonul şi, urcându-mă la volan, am format numarul unui salon de masaj la care doream de foarte mult timp să îmi fac programare.

  Îmi răspunse o voce amabilă de fată.  

- Salon Adonis, bună seara !

- Bună seara, am salutat. Aş dori o programare.

- Sigur ! spuse ea, fericită, parcă. Pentru când să fie ?

- Mâine - poimâine se poate ?

Urmă un moment de linişte, în care probabil verifica agenda, pentru a-mi putea da un răspuns exact.

- Maine la ora 13:30 e bine ? reveni, mai târziu.

Era perfect !

- Da. Vă mulţumesc.

- Cu plăcere ! La revedere !

Şi inchise.

Mi-am aruncat telefonul pe bancheta din spate, mi-am aprins o ţigară, am bagat cheile in contact, am dat drumul la radio şi am pornit spre casă.


* A doua zi.

M-am trezit la 10, bucuroasă că nu am fost nevoită să aud alarma sâcâitoare, întinzându-mă în aşternuturi înainte de a mă îndrepta spre geam pentru a da draperiile la o parte şi a deschide geamul.

Spălându-mă, ascultând muzică, bând cafea, fumând în balcon, citind, mâncând şi având alte activităţi nici nu mi-am dat seama când se făcuse ora 13. Mai era doar o jumătate de oră ce mă despărţea de mult doritul masaj.

Mi se făcea pielea de găină doar gândindu-mă la el.


După ce m-am îmbrăcat într-o pereche de blugi cu talia înaltă şi care îmi scoteau în evidenţă fundul,  o bluză de lână verde şi în picioare botine negre, mi-am luat geanta, cheile, telefonul şi banii.

In fine, scoţând maşina din garaj, am condus spre cealaltă parte a oraşului. Spre Salon Adonis.

Când am ajuns, am fost plăcut suprinsă de întregul aspect exterior al clădirii. Mă aşteptam să fie ceva sofisticat, însă aşteptările fură depăşite cu mult.

Clădirea avea 2 etaje, culoare alba şi acoperiş triunghiular. Prin fereastra dublă a uşii de la intrare se putea privi în interior, iar cei 6 stâlpi ce susţineau al 2-lea etaj, ofereau întregului peisaj un aer de antichitate greaca. Al doilea etaj avea 3 ferestre şi o scara extrerioara spre mansardă.

În curtea complexului era o piscină cu şezlonguri de fiecare parte a ei şi monumente cu flori.

Am parcat masina, uitându-mă la ceas: mai aveam 10 minute până să intru la şedinţă, deci îmi mai rămăsese timp pentru o ţigară.


Când am intrat, fata de la recepţie mă salută înainte să o văd :

- Bună ziua ! Domnişoara Gaby Cheron?

" Masajul " [ LGBT ] [ + 18 ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum