2.bölüm

10 2 0
                                    

Yeni bir gündü erken kalkmıştım ve namazımı kılıp çantamı hazırladım. Canım acıyordu çünkü kocaman evde tek başımaydım annem babam bana ev tutmuş beni yanlız bırakmışlardı. Bir arkadaşımda yoktu biraz Google da takıldım sonra çantamı alıp birazda para aldım ve evden çıktım sonra borgerking de hamburger yedim. Bide mişek sonra okula yöneldim ve okula giderken taşa takıldım ve yere yapıştım. O anda çok sinirlendim ve kızardım. Yürümeye devam ettim ve bir kedi yavrusu gördüm ve yavruya bitiremediğim hamburgerci verdim. Ve yemesini seyrettim. Çok aç olmuşa benziyordu onu sevdim çok sevimliydi siyah beyaz renkleri vardı. Ve onun da yanında benim gibi bir ailesi yoktu. Ve okula vardım ilk defa geç kalmamıştım. Hoca sınıfa girince beni tebrik eder gibi bir hareket yaptı. Bende kıkırdamaya başladım bu hocayı seviyordum. Çünkü bana gayet iyi davranıyordu en azından diğer hocalarla kıyaslarsak. Dersi gayet iyi dinleyip not aldım bu günde böyle geçince eve gelip notlarımı tekrar ettim ödevlerimi yaptım. Sonra kitap okudum bu kitap gerçekten komikti sonra telefonla oynarken annem aradı. Ve halimi sordu bende iyi dedim herseferindeki gibi aslında onlarsız kalbim acıyodu bi anda gözlerim yaşardı dudağımı ısırdım canım sıkılmıştı telefonu kapadım kafamı yastığa gömüp ağlamaya başladım. Her yer peçete olmuştu.

Kalbimin Gömdüğüm AnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin