Statea in camera ei linistita citind romanul ei politist si ascultand muzica cand strigatele parintilor ei se auzeau de jos. A dat muzica la maxim si a continuat sa citeasca fara nici un deranj. In familia Brown certurile zilnice sunt un lucru normal. Chelsea incepea sa le trateze cu indiferenta. Sau cel putin asta credeau cei din jurul ei, inclusiv parintii ei, care o tratau si ei cu indiferenta. O bubuitura puternica se auzi si Chelsea se speriase. Lasa romanul pe noptiera, isi scoate castile si coboara in graba. Imaginea din fata ei o lasa cu gura cascata. Mama ei zacea pe podea cu (,) capul spart si tatal ei se uita indiferent la ea. Complet blocata se gandea ce sa faca. Si-a scos telefonul pentru a suna la salvare dar vocea tatalui sau o intrerupse din activitate.
-Nici sa nu te gandesti. Isi va reveni. spune acesta cu indiferenta.
INDIFERENTA, INDIFERENTA, INDIFERENTA. Cuvantul care descria cel mai bine ceea ce se intampla mereu in jurul ei. Urca in camera ei cu lacrimi in colturile ochilor, isi ia telefon, castile si isi tranteste cateva haine la nimereala in ghiozdan. Isi ia geaca de piele si perechea de CONVERSE neagra si iese pe geam. Ciudat pentru o fata sa sara pe geam de la etajul casei ,dar pentru ea asta a devenit o obisnuita. Iese pe poarta, isi baga castile in urechi si scoate din geaca un pachet negru de tigari de unde ia una si o aprinde. Desi avea doar 16 ani fuma si nimanui nu ii pasa. Ajunge in statia de autobuz si se asaza pe banca rece aruncand mucul de tigara si aprinzandu-si alta. Era viciul ei. Asta si muzica. Era viciul ei ca si viciul tatalui sau de a consuma alcool.
Statea linistita fumandu-si tigara si ascultand muzica cand o mana mare i se asaza pe umar. Se intoarce alene sa vada ce o deranjeaza si isi vede prietenul cel mai bun din gradinita, Martin. E singurul care stie cu adevarat ce simte.
-Tutunul dauneaza grav sanatatii.
-Si indiferenta dauneaza grav sufletului. ii raspunde aceasta eliberandu-si plamanii de fumul de tigara.
Martin se asaza pe banca, langa Chelsea si ii ia mana rece intr-alui.
-Esti bine,Chels?
-Eu mereu sunt bine, Martin.
Acesta pufaie exasperat stiind ca prietena lui il minte.
-Si incotro cu autobuzul?
-Unde ma duce mereu. Catre o pauza de la toate astea.
-Iar fugi de acasa? Ai tai o sa se ingrijoreze intr-o zi.
-Eh... Nu prea cred. Nu le prea pasa ce fac.
-Haide Chels, stii ca te iubesc.
- Nu se vede.
-Si unde o sa stai?
-Unde stau de obicei.
-Chelsea, nici sa nu te gandesti sa te intorci la pedofilul ala de Tom! Tu vii si stai la mine.
-Nici nu ma gandesc sa te deranjez! Mai ales ca acum ca te-ai mutat ai si colegi de apartament.
-Haide Chels. Nu te pot lasa la ala... Vii cu mine si, in plus Anda are nevoie de companie.
-Anda? Cine e aia?
-E sora colegului meu de apartament.
-Sunteti trei?Nici macar nu ma gandesc sa va deranjez.
-Chelsea, ori vii la mine ori mergi acasa la tine de manuta cu mine.
-Uff, bine!Accept! pufaie Chelsea exasperata.
Autobuzul ajunge in statie si cei doi urca in cutia miscatoare cu destinatia statiei de langa blocul lui Martin....
/HEYYY!! E PRIMA MEA CARTE SI SPER SINCER SA VA PLACA./
CITEȘTI
Her cigarette
Teen FictionIsi fuma linistita tigara cand deodata aude: -Tutunul dauneaza grav sanatatii... -Si indiferenta dauneaza grav sufletului. rosteste ea luand inca un fum din tigara.