~Cum te simti?~

25 5 1
                                    


CHELSEA POV

Ma trezesc ca turbata si respir greu. Ce s-a intamplat ieri noapte? Nu imi amintesc nimic. Ce naiba caut in patul Andei? Nu am mai fugit? Probabil am adormit.
Alexander intra in camera cu o cana de ceai in mana.
-Cum te simti? Ieri erai destul de beata.
-Ce te intereseaza? Oricum astazi plec. ii raspund cu dispret.
Stai. A zis cumva ca eram beata? O nu. Ce am facut??
-Bine, dar spune-mi cine te-a ranit fizic ieri?
-Ce vrei sa spui?
-Cand te-am gasit plangeai si strigai la mine sa nu te ranesc fizic caci emotional am facut-o deja.
Atunci toata seara trecuta mi-a revenit in minte. Am inceput sa plang cand mi-am amintit ce s-a intamplat.
-Hei, nu plange. E ok. rosteste Alex si incearca sa se apropie de mine.
Cand mana lui a facut contact cu talia mea am sarut ca arsa.
Am iesit din camera plangand si pentru ca norocul nu e de partea mea dau de Martin.
-Hei,Hei! Ce s-a intamplat? Linisteste-te. E totul ok. Sunt aici.
-Hai lasa-ma si tu! Langa mine erai cand i-ai spus lui Alexander ce se intampla la mine acasa?
-Chels.... incepe sa rosteasca, insa nu am chef de scuze banale.
Imi iau geaca de piele si adidasii in picioare si ies sa ma plimb.
Aprind o nenorocita de tigara si observ ca e ultima. Caut prin buzunar si gasesc 18 lei asa ca ma duc la cel mai apropiat magazin sa imi iau un pachet nou si din rest un baton mic de ciocolata.
Ma indrept catre un parc si ma asez pe o banca. Imi pun castile in urechi si ma uit la toti copiii care se joaca. Imi amintesc ca asa veneam si eu cu Martin impreuna cu parintii nostrii cand eram mai mici. Venind vorba de parinti, ai mei nici macar un mesaj nu mi-au dat. Pur si simplu nu le pasa. Dar nici mie nu prea mai imi a sincer. Da, ii iubesc dar nu pot sa fac eu pe parintele si ei pe copii. Uitandu-ma absenta in telefon realizez ca maine e prima zi de scoala. Doamne asta mai lipsea.
Ma ridic de pe banca si pornesc catre apartamentul Andei si a baietilor. O sa fiu distanta si atat. Nu pot sa dorm pe strada deci....
*
*
*
Dupa un drum de 20 de minute apas pe clanta rece a apartamentului.
Ce urma sa vad m-a lasat cu gura cascata.....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 21, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Her cigaretteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum