BEYZA ONAR
İSİMLİ KULLANICININ HİKAYESİNE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ...
İSTERSEN
www.wattpad.com/story/91274404-istersen?utm_source=widget&utm_medium=link_copy
AÇIKLAMA
Göz yaşlarım aralıksız yüzümden inerken tek düşünebildiğim artık bu dünyaya fazla olduğumdu. Bu dünya da bana değer veren herkesi teker teker kaybetmiştim.En yakın arkadaşımın ölümüne sebep olmuştum, diğer en yakın arkadaşımın doğum gününde acı çekmesine, o güne lanet etmesinin sebebi bendim. Ben.Doruk, Aylin, Kıvanç, Elif, Onur...Herkese zarar veriyordum. Yaslandığım duvardan isteksizce aşağıya kayarken titreyen ellerim güçsüzce göz yaşlarımı sildi. Sessiz sokak yağmur damlalarının yerle bulaşmasını kutlarken haykırdım."Beni Affet Doruk!"***************************Sizi yeri geldiğinde güldürecek, üzecek, şaşırtacak olan İrem'in dünyasına çağırıyorum. Onur esprileriyle bizi hayattan soğutacak, Elif şapşallıklarıyla güldürecek, Kıvanç acılarıyla üzecek, Aylin hatıralarıyla hiç olmazsa kabimizde yaşamaya devam edecek,Tarık ve Zeynep tatlı atışmalarla dünyamızı süslerken bakalım İrem ve Doruk'un başına ne gelecek? Dibi gözükmeyen bir başlangıç mı yoksa derinden üzen acı bir son mu? Eğer bu sorunun cevabını öğrenmek İstersen emin ol ki dünyamıza adım attığın andan itibaren İrem ve Doruk sana bunu memnuniyetle anlatmaya başlar. Eğer sen onları yarı yolda bırakmazsan onlar da seni bırakmaz.
LÜTFEN ARKADAŞIMIZA DESTEK VERELİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VOTE VE YORUM DESTEK
RandomKitaplarınızı tanıtabileceğiniz yeni takipçiler kazanabieleceğiniz bir plartform...