1.Bölüm

187 6 3
                                    

Yine dışarıdaydım ve eve gitmekten aile ortamından nefret ediyordum.Benimle aynı kafadan olan Berk'i aradım.Oda tek çocuktu  ikimizde sigara ve içkiye bağımlıydık."Berk dışarıdamısın ?"diye sordum.Telefon açıktı fakat cevap vermiyordu.Sanırım yine bir kızla beraberdi.Sürekli bir kızı kullanıyordu.Ama o kızlar içerisinde ben yokum tabiki.Berkle arkadaşız fakat bir çok ilişkide olduğu kızla benim yüzümden ayrılmıştı.Berk'e yeniden seslendim.Bir kaç dakika sonra cevap verdi.Yorulmuş bir şekilde hızlı nefes alıp veriyordu."Efendim?"dedi.Ve  anladım yine bir kızla yatıyordu.Bu çoğu kez oluyordu.Onu arıyordum ve  sürekli yorulmuş bir şekilde cevap veriyordu.Ona "Meşgulsün sanırım"dedim.Oda "Yo hayır söyle bir isteğin mi var?" dedi.Cevap verdim."Bilmem bir içki içer kafayı buluruz diye düşünmüştüm"dedim.Hafif bir güldü."Peki olur yine aynı bara mı gideceğiz?"dedi."Orada buluşalım sonra gezer başka barlara geçeriz"dedim."Tamam" dedi.Ben zaten dışarıdaydım ve barın önündeydim.O gelene kadar bir sigara yaktım ve içmeye başladım.Sanki özgürlük buymuş gibi hissediyordum.Kafam rahattı.Annemin konuşmalarından bıkmıştım.Zaten bir hafta sonra evden taşınıyordum.İşte o zaman her şey daha iyi olacaktı.Birden Berk geldi.Ağzımdan sigarayı çıkarttı ve kendi içmeye başladı.Gülümsedim.Sonra bir sigara daha yaktım.Hava biraz soğuktu.Neyseki beremi ve atkımı takmıştım.Berkle birlikte yürümeye başladık.Özgürlük işte tam olarakta buydu.Arkadaşınlasın ve aile dırdını çekmeden istedğin her şeyi yapabiliyorsun.Berkle bu yüzden takılmayı seviyordum.Sonra Berke sordum."Berk yine biriyle yattın değil mi?" dedim.Sırıttı.Elini boynuma attı ve "Ne var bunda sen yatmıyor musun sanki?"dedi. Haklıydı bende yatıyordum.Fakat bunu çok sık yapmıyordum.Aslında bağımlı olmamın sebebi hiç düzgün ilişki kuramamamdı.Sonra bunları düşünmekten vazgeçip bir bara girdik.Bar çok güzeldi.Berkle barmenden iki bira istedik.Zaman çok çabuk geçmişti.Aklım karmakarışıktı.Ve dudaklarım başka birinin dudaklarındaydı.Çocuğun kim olduğu hakkında bir fikrim bile yoktu.Fakat kendimi çocuktan uzaklaştırmadım.Çocukla öpüşmeye devam ettim.Sonra çocuk beni kucağına aldı ve yukarı götürdü.Yatağa yatırdı.Öpüşüyorduk.Daha sonra altlara doğru indi.Ama üstümde kıyafet vardı.Yavaşça onları çıkardım.Oda kendi üstünü çıkarmıştı.Tabi benim üstüm tam çıplak değildi.Sadece iç çamaşırlarım vardı.Çocuk iç çamaşırlrım varken bir fantazi yapıyordu.Fantazisi hoşuma gitmişti.Birden Berkin ne yaptığı aklıma geldi.Sonra onunda bir kızı bulduğunu düşündüm ve çocukla öpüşmeye devam ettim.Sonrasını hatırlamıyorum.Uyandığımda başım çok ağrıyordu.Ve çocuk yanımda yoktu.Yatağın içinde vücuduma baktım çırılçıplaktım.Hemen yerden kıyafetlerimi aldım ve giyindim.Odadan çıktım ve diğer odalara baktım.Ve sonunda bir odada Berki buldum.Berk uyanmıştı ve tişörtünü giyiyordu.Berke baktım.Oda bana bakıyordu.Sonra gülmeye başladık.Berk hemen yanıma geldi ve odadan çıktık.Aşağı kata indik çoğu kişi uyuyorduç.Sessizce bardan çıktık.Berkle bizim bir evimiz vardı ailelerimizden azar işitmemek için orada kalıyorduk.Şimdide oraya doğru gidiyorduk.Aslında bara yakındı.Özellikle bara yakın almıştık.Evin içine girdik.Ben kendimi yatağa attım.Paramız çok fazla olmadığı için tek bir yatağımız vardı.Berk yanıma gelip yattı.Ve elini belime doladı.Yüzümü Berke döndüm ve bende ona sarıldım.Sonra uyuyakaldık.

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin