Arkadaşlar lütfen okuyun az okunma olursa hikayeyi bitireceğim.
Uyandığımda Berk hala uyuyordu.Elleri hala belimdeydi.Yavaşça ellerini belimden çektim.Onu uyandırmak istemiyordum.Yavaşça yataktan kalktım.Üstümde askılı badim ve altımda sarı şortum vardı.Ve saçlarım dağınıktı.Kendimi pis hissediyordum.Yan odadaki banyoya girdim.Suyu kontrol ettim.Bavulumdan güzel kıyafetlerimi alarak onları banyoya koydum.Havlumuda kapı koluna astım.Kapıyı örttüm.Yavaşça üstümdekileri çıkardım.Ve sıcacık olan suya girdim.Su çok güzeldi ve beni rahatlatıyordu.Sabunu aldım ve saçlarımı bir güzel yıkadım.Son olarakta vücudumu yıkayıp banyodan çıktım.Havlumu üstüme aldım.Kurulandım.Tam üstümü giyinecekken birden Berk içeri girdi.Berke"Hey dur ne yapıyorsun banyodan çıktım Berk çık çabuk!" dedim.Berk umursamadı.Havluyu üstüme geri örttüm.Ve Berk yüzünü yıkadı.Ve bana "Günaydın Prenses" dedi.İlk defa bana prenses demişti ve utanmıştım.Ona dokunarak "Hadi çık şuradanda üstümü giyineyim."dedim.Gülümsedi "Tamam Prenses"dedi.O çıktıktan sonra üstümü giyindim.Saçlarımı kuruttum.Ve açık bırakarak Berkin yanına gittim.Berk içeride yoktu.Nereye gitmişti.Aklımda bir sürü soru vardı.Ceketimi üstüme giyip hemen dışarı çıktım.Kapıyı örtmek için arkamı dömüştüm kapıyı örtüm çıkmak istediğimde Berkle göz göze geldik ki neredeyse öpüşme durumundaydık.Berkin gözlerine iyice baktım.Gözleri masmaviydi.Berki çok seviyordum ama hiç aşk olarak düşünmemiştim.Birden geri çekildim.Berke sordum "Nerelerdeydin?Nereye kaybolmuştun?" diye sordum.Cevap vermek yerine bana bir sigara uzattı.Bende birşey demedim ve sigarayı içmeye başladım.Berk bana "Dışarıda yemek yemek ister misin?" dedi."Evet"dedim.Ve dışarı çıktık.
Evet Bu Nölüm Kısa Oldu Fakat Diğer Bölüm Uzun Olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen FictionBerki çok seviyorum.Onla çok yakın arkadaşız fakat bu değişecek mi?Ona olan sevgimi hiç aşk olarak düşünmemiştim.Onları 5 yıldır tanıyorum.Fakat ona aşık mıyım bilmiyorum.Sanırım ben Berke bağımlıyım... Hikayenin Yazarı : Tuana