Setelah seminggu berlalu, akhirnya hari yg dinantikan mr park sudah tiba. Mina sudah sah bergelar isteri kepada Park Jimin. Pada hari itu, omma jimin atau dikenali sebagai mrs park turut ada di situ pada hari perkahwinan mereka.. ( omma jimin dan jungkook ni jarang balik korea. Biasalah ada perniagaan yg besar)💘Mereka mengadakan majlis kecil kecilan yg menjemput twice,jyp , kawan² jimin ,staff² pejabat dan juga kawan mr park. Mereka tidak mahu memanggil org yg tidak berkenaan kerana Mina adalah idol ,dia tidak mahu fans nya dtg menyerbu nya.
"Congrates my son..dah besar dh anak omma ni" kat mrs park kepada jimin
Jimin hanya mengendahkan ommanya. Dari kecil lagi dia tidak rapat dgn ommanya. Bercakap pon jarang² sbb ommanya terlalu sibuk ke negara lain sehingga lupa kepada jimin dan jungkook..
"Congratulation hyung.. Hyung, kookie mintak satu bende je. Hyung jgn berkasar dgn Mina. Mina tu innocent orang nya" bisik jungkook kepada jimin.
Jimin mengangguk perlahan.. Di dalam hatinya berkata
Takkanlah aku nk pukul dia kot.. Mmg tak ahh aku nk jadi lelaki dayus
Hari sudah malam, kalau pengantin lain saat malam lah yg mereka tunggu2 'first night ' lah katakan. Tapi bagi Mina, malam ni adalah malam yg dia tidak mahu terjadi. Dia rasa seperti ingin lari dari tempat yg dia berdiri sekarang..
Dia berada di bilik jimin..
Bilik jimin yg besar membuatkan Mina terlompong seketika sambil hatinya berkata.Dorm aku pon tak sebesar ni-,-
Jimin sdg mengecas handphone nya dan masih lagi tidak menukar baju nya..
Mina P.O.V
Aku renung jimin dari jauh.. Handsome jugak😍.. Ishh come on Mina, dia mmg handsome tapi perangai dia? Haihh tak taulah apa nk jadi. Haishh.. Takkan fall in love at first sight kot aku nihh? Tak mungkin! Andwaee. Dia takkan pernah suka aku!
"Kau buat apa tercegat kat situ?"
Aku terkejut secara tiba-tiba
"Err.. Saya dh habis mandi, awak tak nk pergi mandi ke?"
"Non of you business! "
Perghh, aku ckp baik baik kot. Tetiba nk tengking aku..
Lepas dia mandi,dia masuk balik dalam bilik nih.. Then aku tanya dia
"Err..malam nih saya nk tidur kat mana?"
"Tidur lah kt atas lantai tuh!"
What?! Dia ingat aku nih apa? Aku belajar lagi kot. Takkan nk tidur atas lantai? Sakit nanti belakang aku terpaksa ambik mc.
"Nah ambik nih" dia campak bantal dgn alas kat atas lantai.
Aku malas nk bantah then aku terus tidur.
YOU ARE READING
Fall In You💘 P.J.M (COMPLETED)
RomantikPark Jimin, Seorang yg susah jatuh cinta atau lebih dikenali sebagai si dingin. Jimin adalah Seorang Doktor termuda di korea Dan Juga seorang CEO Di Syarikat Ayahnya.. Dia Baru Berumur 23 Tahun, Tetapi sudah menjadi doktor dan memikul tanggungjawab...