Din perspectiva lui Ina
Sunt in masina cu Denis si ma indrept spre liceu
-Am auzit ca o sa avem un coleg nou , i spun eu lui Denis
-Mda , inca unu care se crede tare dar defapt e doar unu care tremura in propri chiloti daca i dai un pumn , imi spune Denis pe un ton arogant , dar cred ca are dreptate .
Cand intram in curtea liceului ne intalnim cu fetele , Luke care i trimite priviri lui Emma , Justin care se saruta cu Bella , Skyler care e plictisita ,si restul baietilor .
-Ne vedem mai incolo iubito , imi spune Denis apoi pleaca impreuna cu ceilati baieti
-Hei fetelor , ce faceti ?
Ne intreaba Alexia
-Bine , tu ce faci?
O intrebam noi
- Tocmai ce am ajuns - ne spune ea apoi ofteaza .
Cand am intrat in cladire am dat peste un baiat
- scuze nu te-am vazut ,
-Nu e nici o problema , eu sunt Tyler , imi spune el zambind calm
- eu sunt Ina
Spun eu returnandui zambetul
- ma bucur sa te cunosc ,
-La fel , spun apoi plec la ora
Cand ajng la ora de mate i zambesc profei apoi plec la ora
Din perspectiva lui Tyler
Dupa mica intalnire merg in clasa , sunt in a 12D ..din cate stiu in clasa cu Denis . O sa fie interesant mai ales ca avem la comun cu clasa lui Ina ...
Cand intru in clasa profa imi zice sa ma asez in spatele lui Denis .
La jumatea orei profesoara îi spune la Ina sa iasa la tabla fiindca nu era atenta ...dupa ce gata de rezolvat exercitiul toata lumea era socata fiindca era corect .
Din perspectiva lui Alexia
Nu mai suport vreau sa ii scriu la Denis ...si o voi face ..diseara !
Daca mai tine la mine sigur o sa vrea sa ne impacam chiar si daca acum este cu vreo curva sigur i va da papuci pentru mine .
Din perspectiva lui Justin
Trebuie sa fiu cu ochii-n partu pentru ca trebuie sa le protejez pe fete .
Tyler e destept deci clar are un plan prin care sa ne distruga ....
Din perspectiva lui Denis
Azi vreau sa o duc pe Ina intr-un loc amenajat in care sunt foarte multe masini un fel de expozitie cu cele mai tari masini de curse de la BMW pana la Ferrari
, sigur o sa i placa !
Din perspectiva lui Ina
Stau in casa si ma pregatesc fiindca peste o ora vine Denis dupa mine ca sa mergem nu stiu unde .
Dupa o ora
Aud clanxonul unei masini asa ca ies afara unde il vad pe Denis in masina
-Atati minunat ! Exclama Denis cand ma asez pe scaunul pasagerului .
-Nici tu nu esti mai prejos , spun asta apoi il sarut .
-Te iubesc , esti o persoana buna , minunata care m-a facut sa o iubesc , promit ca voi fi mereu cu tine Ina . spune el iar eu il starang mai tare in brate .
-si eu te iubesc , esti primul baiat de care m-am indragostit nebuneste !
CITEȘTI
Nu te juca cu Demonu !!!
AcciónUneori renunti la ce iubesti pentru ai fi ceiluilalt bine ...dar lui oare i pasa de ea sau va ramane cu fosta . Dar ce se intampla cand ea decide sa se razbune ? Insa intrebarea capcana ramane : Ce va face ea cand afla ca toata viata ei a trăi...