0. 2

2.1K 58 1
                                    


Okulda 5 dolu dolu sayfa yazdım onları yakında yazıp paylaşacağım :D


Tae Taecik birtanecik sevgilin seni çok özlüyor.

O gün bıraktığın mektuptan sonra kararımı gerçekleştirme kararı aldım.Aslında sana tedavi olmak istediğimi söyleyecektim ama sen gitmiştin.

Mektubundakileri gerçekleştireceğim.Artık kendime gelmeliydim.Aradan bir hafta geçmesine rağmen hala toparlanamadım.Toparlanmalıydım.

Siyah parıltılı elbisemi giydim , altına topuklularımı ve üzerimede bir yelek almıştım.Tae seninleyken hiç yapmadığım kadar güzel bir makyaj yaptım.

Evin önünde taksiyi beklerken yine başım döndü.Taksinin gelmesi ile hastaneye gittim.Beni hemen tedaviye aldılar.Koltuğa uzandım ve gözlerimi kapadım , makinalara bağlı olarak

 1 AY SONRA

Tedavimin 1.ayına gelmekteyiz.Hiçbir sorunum yoktu ama bu günlerde şiddetli bir öksürme söz konusu.

Ciğerlerimin bu durumda mahvolması var 

Tae geri dön , tedavi olsamda olmasamda sensizlik yüzünden ölüyorum.

3.AY

Eski evimizde kalan eşyalarımı almak için gittiğimde komşuların söylediğine göre gelmişsin Tae 

onlara beni sormuşsun

mutluyum . Sende benim kadar berbat durumdaymışsın.Birlikte olsaydık ben şuan iyileşmiş olurdum.

Doktorlar moralin iyi olmasının etkisinin çok olduğunu söylediler.Telefonumda senden sonra hızlı aramada olan Yoongi'yi aradım.

Yanıma gelmesini söyledim.Aradan yarım saat geçmedi bile geldi Yoongi.

Tae sana aylarca gel diye mesaj atmama rağmen sadece eşyalarını almaya gelmişsin.

Sen iyi bilirsin Yoongi'yi

Şuan sana ihtiyacım YOK


Diye yazmıştım günlüğüme...


Taehyung ile Hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin