hatırlatma :
Taehyung : Böylesi daha iyi olacak Jiyeon hem sende istemezmiydin ölmeden önce özgürce herkesle dışarı çıkıp gezmek ?
Sen : İsterdim , ve bir süre sonra olacakta ama yardımına ihtiyacım var
Taehyung : Sana yardım tabiki edeceğim neye ediyim ?
Sen : Kpop dünyası ve hayranlar beni unutana kadar yanımda ol ve hiç bırakma
Taehyung : Ah Jiyeon-ssi çok şekersin hadi resim yapalım açıkçası bu benim hayalim
Sen : Tamam :)
Dağ evinin küçük bir odasına gittiniz , ah sanat ile ilgiliydi.Eski anılarını hemen yerine getirdi , sahne , şarkı...
Sen : Tae odadan çıkalım eski anılarım aklıma gelirken nasıl yeni bir hayata geçiş yapabilirim ?
Taehyung : Tae ? hahahhah güldürdün Jiyeon , ileride dışarıda sana Jiyeon dersem herkesin aklına geri gelebilirsin bir isim seçmek istermisin ?
Sen : Sen seç Tae
Taehyung : Ri-an Yuna ?
Sen : Güzelmiş Tae
Taehyung : Bundan sonra seni böyle çağıracağım
Muhabbet ederken Tae seni odadan çıkararak salona götürdü , ve tuvalı boyarken Tae'nin sana bakmış olduğunun farkında bile değildin
Beş dakika kadar sonra bitmişti , Tae'ninkine bakmak için kafanı çevirdiğinde harika bir resim ile karşılaştın.Sen ve o.Gayet güzel ve mutlu bir tablo olmuştu.Ona bakarak en içten gülümsemeni sundun.O da sana kare gülüşünü.Resimleri kuruması için kenara koyarken elin ve yüzün boya olmuştu çünkü sağolsun bütün boyayı yere düşürmüştü Tae sende onları tutuyum derken olmuştu heryerin boya.
Boyalı elleriyle banyoyu gösterdi ve işaret ettiği yere doğru yürüdün.Banyodan içeri girdin ve ellerini yıkamaya başladın lavoboya baktığın için Taehyungun geldiğini fark etmedin ama kapıyı çok sert kapatınca ona baktın ağlıyordu.Hemen ona ne olduğunu sorduğunda ''İnanılmaz birşeysin sen ben çok myutluyum'' Taehyunga ağlamayı kesmesini söyledikten sonra boyalı ellerinle ellerini onun yüzüne getirdin ve göz yaşını sildin.Yüzüne boya bulaşmıştı , ama yinede çok tatlı gözüküyordu.Oda ellerini senin yüzüne koydu , ve parmaklarını hareket ettirdi.Ne yaptığını anlamamıştın daha sonra hafif bir tebessümle giden Taehyungun arkasından tekrar ellerini yıkamak için tezgah tarafına döndüğünde aynaya baktığında yüzünde boyaydı!Öf o yaptığı şey elindeki boyaları yüzünde temizlemekti.
İşlerini hallettikten sonra Taehyungun yanına gittin telefonuyla uğraşıyordu.Yanına oturdun ve sohbet edelim dedin oda olur dedi.
Sen : Sana bir şeyler sorabilir miyim
Tae : Tabi ki Rian
Sen : Aşık olan insanlar sevgili olduklarında ne yaparlar ?
Tae : Bilmiyormuşsun gibi davranma Ri an :D Komiksin ( -.- bu ifadeye döner daha sonra)
Sen : Şirketler izin vermiyorlardı Tae ! Bilmiyorum dizilerde gördüm geziyorlar , aynı evde kalıyorlar ve çift tişörtleri giyiyorlar
Tae : Hahaha :D aynen bir şey daha var bence
Sen : Ah tabi öpüşüyorlar ! en önemli sevgi belirtisi
Tae : Bazen gerçekten safın önde gideni olduğunu düşünüyorum , şimdi ben bir sevgi belirtisi yapsam kızarmısın ?
Sen : Aegyo mu yapacaksın ? Merak ettim bekliyorum :)
Taehyung ayağa kalktı ve sana sarıldı , sen geri çekildin ve arkanı döndün ve gitmeye adım atarken kolundan tuttu ve kendine çevirdiği anda dudaklarınızın birbirine değdiğini karşı dudağın kıpır kıpır olmasından anladın.Ayrıldı ve
Tae : Hoşuna gitti galiba ? (PiÇsmile)
Sen kafanı hafif onaylar şekilde salladın ve yere kafanı eğdin.Kafanı onun elleri yukarıya doğru kaldırdı ve ona bakmanı sağladı.Gülümsedi ve tekrar yaklaştı öpücek kadar yakındı burunlarınız değiyordu.Sonra kendisini geriye çekti
Sen : Ya bir işi de düzgün yapın ! K-drama çekmiyoruz ki
Demenle tekrar yaklaştı ve bu sefer ikinizin dudakları buluştu.Karşılık verdin ve belinde onun ellerini hissettin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taehyung ile Hayal et
FanfictionSanki gerçekmiş gibi rolünü oyna, olmak istediğin herşeyi olabilirsin^^