Találkozás😉😄

303 19 1
                                    

Reggel 6:45 van.
Nagy nehezen kikászálódtam életem szerelméből akit soha senkiért nem hagynék el, az ágyamból. Be csoszogtam a fürdőbe és mivel még volt elég időm a felfrissülés érdekében lezuhanyoztam ami mondjuk hogy egy picit segített. Kiléptem a zuhany alól és a derekamra tekertem egy törölközőt. Beállatam a tükör elé és elkezdtem szenvedni a hajammal amivel ismét eltelt fél óra. De megérte.
Ezek után felkaptam egy fekete pólót és egy fekete szaggatott nadrágot és még hozzájuk csaptam egy fekete converst. Feldobtam a hátamra a hátizsákom és indultam le a konyhába.

A szüleim havonta jó ha egyszer hazajönnek aztán mennek is el. De ez engem nem zavar. Szeretek egyedül lenni. Persze sak itthon.
Kivettem a hűtőből egy üveg colát beledobtam a táskámba és már indultam is a suilba.

Ahogy bértem a suli ajtaján már minden csaj szeme rajtam volt. Akire tudtam rámosolyogtam némelyikre még rá is kacsintottam. Persze ők már a kinézetemtől elolvadtak de hogy kaptak extrákat is már majdnem ott helyben élveztek el.
Felmentem az emeletre és bementem az osztályterembe. Itt is megvoltak a tekintetek.

-Hééló mindenkinek.-köszöntem egy cuki mosolyal és leginkább a csajokat néztem. Persze ők is olvadoztak mert..miért ne?

Ledobtam a cuccom a helyemre és indultam a mosdóba. Hirtelen rámtört a szükség éés bizony a szükség nagy úr.
Ahogy beértem megláttam egy másik csávót háttal nekem de nem igazán foglalkoztam vele. Amikor már majdnem végeztem megláttam hogy mellettem áll és..hát néz ott lent.

-Haveer!! Meleg vagy vagy mi??-kérdeztem kicsit sem ingerülten. De nem néztem rá még mindig.
-Ö-öhm..n-n-neemm..-mondta zavartan.
-Remek. Akkor légy oly nedves és ne irigykedj.-ezt már úgy mondtam hogy a szemébe néztem. Helyes volt a srác be kell hogy valjam. Bár nem az esetem. Heteró vagyok.

Visszamentem a terembe es levágódtam a helyemre. A haverok is megérkeztek és már jöttek is üdvözölni.

-Csá haver!-köszönt először Nam.
-Csáó.-öklöztem le vele.
-Mizu?-szólalt meg Suga és ő is lepacsizott velem.
-Nemsok. Asszem az egyik srác ki van éhezve rám.-röhögtem. És a többiek is elkezdték.
Becsengettek mi pedig unottan vonszoltuk magunkat a helyünkre.
Egész nap nem figyeltem oda ugyanis az a srác járt folyton a fejemben. Nem is értem miért. Meg kell tudnom a nevét.

Vége lett az utolsó órámnak is végre.
Éppen szépen lazán mentem le a lépcsőn hogy a csajok megcsodálhassanak amikor egy elég erős lökést éreztem a vállamon ami megpördített így háttal csapódtam a falnak a lépcsőfordulóban. És még az esésem is stílusos volt.

-Tesó..figyelj már oda.-mondtam a fejemet simogatva ugyanis azt is bevertem.
-Uhh..őhm nagyon sajnálom tényleg komolyan nem direkt volt gyere.-mondta és felém nyújtotta a kezét. Elfogadtam és felhúzott. Ez ő volt. A srác aki egész nap nem hagyott nyugodni.
-Egyébként a nevem Kim Taehyung. De hívj csak simán Tae-nek.-villantott egy aranyos mosolyt.
-Öhm..én Jimin vagyok. Es hívj csak..Jiminnek.-vigyorogtam.
-Oké-nevetett. Nagyon cuki nevetése van. Hűha komoly gondjaim lehetnek..-Amúgy nem fáj semmid?-aggodalmaskodott. Atya ég egyem is meg a kis cukipofa.
-Nem dehogy jól vagyok.-nyugtattam.
-Rendben. Nos akkor één megyek is.-mondta majd éppen indult volna de nem akartam hogy elmenjen.
-Várj!-szóltam utánna.-Merre laksz?
-Miért?-kérdezte mosolyogva.
-Hát csak...hazakísérnélek.-mondtam a padlót fürkészve. Komolyan nem értem magam.
-Óhh..hátt a sarki kisbolt utcájában egyenesen egy 10 percre.
-Király nem is laksz mesze. Tőlem.-suttogtam amit már nem hallott.

Kimentünk a suliból és elindultunk hozzá. Útközben olyan felszabadultan tudtam vele beszélgetni hogy így még Yoongival sem tudtam pedig ő a legjobb haverom.
Közben megbeszéltük hogy nálla maradok éjszakára. Pár órája ismerem és már is nála alszok. Tiszta morbid.

Gyönyörű házuk van. Mióta itt vagyok megnéztünk két filmet és be is sötetedett.

-Vendég szobában alszol vagy megleszel mellettem is?-kacsintott amitől úgy éreztem mintha elpirultam volna és tényleg elpirultam. Nem hiszem el..
-Őő..há-hát megleszek melletted....szerintem.-mondtam miközben mindenhova néztem csak a szemeibe nem...

Ezt a sztorit @Lee_Min_Young - nak írtam, remèlem tetszeni fog 😄😙💙

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ezt a sztorit @Lee_Min_Young - nak írtam, remèlem tetszeni fog 😄😙💙

Szerelem Első Látásra.. [BTS, VMin, Yaoi] 《SZÜNETEL》Kde žijí příběhy. Začni objevovat