Trecuseră deja doua săptămâni de când Kate era audiată de către profesioniștii care analizau furtul ce tocmai fusese dat. Datorită situației financiare pe care o avea aceasta , au fost angajați câțiva avocați pentru procesul ce tocmai urma sa fie susținut pentru scoaterea lui Jason de după gratii. Simțea cum pereții camerei in care se afla iubitul sau nu ii inspirau vreun plan pentru evadarea sa. După zeci de încercări costisitoare , tot același zid de fier ii despărțea pe cei doi.
Jason nu știa ca era ajutat pentru a obține libertatea , crezând ca nu mai exista nicio cale prin care Kate l-ar putea ajuta , sau chiar iubi pentru influența pe care a provocat-o asupra ei.
Nu primea foarte des vizite de la aceasta , fapt pentru care , a început sa uite anumite aspecte ale corpului sau , precum buzele sau culoarea ochilor. Adevarul crunt pentru care aceasta nu îl vizita foarte des este ca nu rezista sa îl vadă suferind după ea , pentru o greșeală pe care el a provocat-o.
Într-un târziu , cu ultimele resurse materiale ce Kate le pregătea pentru recuperarea iubitului sau din închisoare , aceasta a angajat un spion pe nume Logan. Fiind sub acoperire drept un angajat al acelui loc , acesta știa orice părticică ascunsa a zonei.
Cei doi întocmesc un plan , fără ca Jason sa știe de acest băiat Logan , într-un târziu fiind prezentat de către Kate. Singura ora la care se puteau vedea era 16:30. In fata închisorii , cei doi planificatori și-au dat întâlnire pentru a-i povesti prizonierului planul propus. Logan a întârziat , ceea ce a provocat o mare dezamagire pentru Kate , dar și pentru programul care trebuia întocmai respectat acordat de spațiul închis.
Jason a fost dus înapoi in celula , exact in momentul când cei doi au sosit pentru elaborarea planului. Îndată s-a produs o confuzie..
Iubitul fetei a crezut faptul ca dorea sa discute despre viața anterioară pe care o petrecuseră împreuna , dar in niciun caz despre un nou iubit..
Dezamăgit , a cerut gărzilor să-l conducă înapoi după gratii , spunând ca acea fata nu va mai fi bine-venită in acel loc.
Trecând zile in șir , Kate nu se mai oprea din plâns , fiind convinsă ca a făcut ceea mai mare greșeală pentru a încerca sa își salveze iubitul.
Ajungând la capăt de puteri , singura ei speranța era răbdarea. Mai trebuia sa aștepte 10 ani pana la revederea cu omul care a făcut-o fericita prin propria lui prezenta. Ideea care o macină și mai tare era faptul ca acum nici măcar nu mai dorea ajutor din partea ei. Gândurile erau amestecate și provocau numai idei stupide precum încercarea de a evada in timpul somnului său.
Convinsă ca ii ducea dorul prietenului sau Christian , a elaborat un nou plan de evadare ce îl avea ca protagonist principal pe aceasta.
Cei trei Maeștri in spionaj s-au întâlnit acasă la Logan pentru a pune la punct toate detaliile care trebuie respectate in tocmai pentru a nu fi prinși încercând sa ajute un hoț recunoscut in New York pentru spargerea băncilor. Christian a pregătit toate uneltele pentru spargerea gratiilor de la fereastra celulei lui Jason , Kate a cusut un costum de camumflaj pentru a nu putea fi observat de paznici și de camerele de supraveghere , iar Logan a convins șeful închisorii sa îl lase sa lucreze pe decursul acelei nopți ca paznic.
Cu câteva ore înainte de momentul spargerii , Christian și Kate au făcut rost de o mașina blindata prin care fata îl poate ajuta cu detalii din punct de vedere al supravegherii coridorului unde se afla iubitul sau. Mașina era dotata cu un sistem performant care putea fura accesul camerelor din incita clădirii.
Înainte de infiltrarea amicului sau in operațiune , Kate a rostit câteva cuvinte despre cât de importantă este aceasta misiune pentru viitorul ei , vărsând câteva lacrimi.
CITEȘTI
Speranța in lumea furtului..
RomantikO dramă neînțeleasă" prin care Kate încearcă sa îl convingă pe prietenul său , Jason , că timp de 10 ani de zile nu la înșelat cu vreun alt băiat , timp cât el a suferit singur intr-o închisoare. Totul începe cu un jaf ce este dat la o banca , cu...