Capitolul 6 - Destinul..

18 2 0
                                    

   Dimineața , Kate și Jason s-au pregătit sa meargă la cabinetul doctorului Albert. Pe drum , cei doi au discutat in continuare despre tacticile ce trebuiau aplicate in acea seara. In fata clinicii , Jason a pornit singur înspre ușa unde trebuia sa se afle medicul. A bătut de câteva ori , și a intrat :
   - E cineva?! întreba Jason.
   - Sunt aici , băiete..
   Jason privi in toate colțurile camerei , dovedindu-se ca domnul Albert era lângă in raft cu cărți.
   - Cu ce te pot ajuta ?!
   - Pai as vrea sa ma consultați , având in vedere ca am rămas cu niște lucruri in minte care ma tot tulbura de când am ieșit de la închisoare..
   Doctorul lua loc pe scaun alături de Jason.
   - De ceva vreme , am o vagă impresie ca prietena mea , Kate , ma înșală. Știu totul despre ea și as vrea sa ne mutam amândoi in Miami , dar nu sunt foarte sigur de asta..
   - Inteleg , inteleg ! Pai am sa încerc sa îți explic câteva metode pentru a afla dacă ceea ce spui tu e adevarata sau nu , iar pentru a uita aceste aspecte din minte , îți voi pune câteva întrebări care te vor pune in dificultate și vei fi conștient ca nu e adevărat.
   Timp de doua ore , Jason stătea pe scaun și asculta sfaturile medicului. Între timp , ceasul anunța ora 12 , ceea ce însemna ca ședința sa terminat.
   Afara , Kate îl aștepta pe iubitul sau pentru a merge la cumpărături , astfel ca in acea seara trebuia sa arate elegant. Mersera ce mersera și ajunsera la un rând impresionant de magazine pline cu haine de gală , fiind poziționare in apropierea parcului central.
   Jason a probat câteva mărimi , iar Kate își dădea cu părerea despre rochiile ce erau puse la expoziție in vitrina. Ieșind din magazin , Jason nu era mulțumit de ceea ce a văzut , însă Kate a ai cumpărat rochia dorita.
   In magazinul de alături , Jason proba un alt costum care îl atrăgea într-un fel. Spre uimirea sa , era exact mărimea lui. Dar acum , vor trebui sa găsească pantofi , iar singurul magazin elegant pentru așa ceva se afla in centru. Kate scoase telefonul din buzunar și îl apela pe Christian.
   - Vino lângă parcul central ! Avem putina treaba..
   In câteva minute , mașina lui parca pe trotuar. Cei doi urcată in ea și pornira spre centru , care nu era foarte departe de locul unde se aflau ei. Ajunși in fata magazinului , Jason a făcut o greșeală. Înainte de a pași pe treptele din față , un domn ii sari in cale și au dat unul peste altul.
   - Ai grija pe unde mergi ! exclama străinul.
   Jason nu i-a dat importantă și a mers mai departe. Se pare ca acel magazin avea exact ceea ce își dorea acesta , cât și Kate. Imediat ce au plătit pantofii , au intrat in mașina lui Christian și au pornit spre un restaurant din apropiere.
   Acolo , le-au fost date trei meniuri , din care fiecare și-a alea ce dorește de mâncat. Între timp , chelnerul a venit și i-a fost confirmată comanda. Christian întocmiseră un plan prin care Kate era strict implicată . Acesta consta in atragerea adeversarului într-un mod prin care Jason ii poate vedea cartiile. Kate știa deja ce are de făcut.
   Mâncarea era deja pe masa. Cei trei mâncau lent , pentru a procesa toată acțiunea ce trebuie desfășurată. Imediat ce au terminat , s-au ridicat de la masa , au plătit , și s-au urcat înapoi in mașina pentru a merge acasă.
   Pregătirile au început cu Jason , deoarece el trebuia machiat in așa fel încât sa nu îl recunoască lumea , fiind in continuare urmărit de poliție. Apoi , Kate și-a făcut tot procesul de înfrumusețare , ultimul rămânând Christian.
Cea mai luxoasa mașina din garaj pe care o avea acesta era un Bugatti de culoare roșie , in care a și băgat cheia de contact pentru a porni. In acel moment , Kate și Jason coborara pe scări și in cele din urma , urcând in mașina.
Casino-ul era destul de departe , încât mai erau 15 minute in care trebuiau sa fie prezenți la eveniment. Christian a apăsat mai tare pe acceleratie , imitând un ușor tablou din Fast&Furious. Luând-o pe scuratatura , panormama pe care o creea mașina împreuna cu câmpul larg deschis și apusul de soare era excepțională. Dar lăsând asta la o parte , mințile lor erau setate numai la ce urma sa se întâmple.
Mașina a ajuns in sfârșit in fata Casino-ului , un valet deschizându-i usa lui Kate. Jason și Christian o considera înăuntru , punând-o între ei. La intrare , câțiva fotografi i-au asaltat , sperând ca iei vor fi noii milionari după ce vor ieși din incinta acelei clădiri. După câteva poze in care doar Kate și Jason au apărut , Christian a stat afara sa fumeze o tigara.
Înăuntru , era zeci de mese de Poker și sute de aparate de jocuri , însă ceva e special. In mijlocul sălii , o masa le-a sărit in ochii , parând parca făcută din aur. Știau ca acolo trebuie sa fie prezenți , așa ca s-au îndreptat spre ea. Jucătorii au făcut cunoștința , iar după au început sa se împartă cărțile de către un om ce purta mănuși negre. Kate s-a asezat cu fundul pe masa , crezând ca ii va putea atrage privirea vreunui jucător. Încetul cu încetul , o parte din ei au fost eliminați , in competiția finala rămânând doar Jason cu adversarul sau , care se presupunea ca îl cheamă Bill.
Atunci , Kate își puse planul in aplicare. Merse neobservata in partea cealaltă a mesei , se uita in cărțile lui Bill și o împiedica neobservata pe prietena sa ce stătea in picioare.
- De ce ai făcut asta ?! Nu e cinstit , vrea sa trișeze ! tipa prietena adversarului.
- Scuze , nu am fost atenta , vroiam doar sa merg la bar și sa îmi comand suc ! minți Kate.
Acțiunea a fost contestata de către arbitrul meciului , iar lui Kate i-a foat interzis accesul in cadrul mesei. Jason rămăsese singur , alături doar de adversarul sau și de Christian care privea meciul din umbra.
In scurt timp, meciul se încheie spre dezamăgirea lui Jason , care pierduse. In sinea lui , aceasta pierdere era cumva implementată , întrucât știa ca nu prea are șanse de a câștiga in fata celui mai bun jucător de Poker din oraș.
Kate se îndrepta spre un aparat de jocuri , găsind un rochia ei un dolar. Șansele erau mici de a câștiga ceva , dar a încercat. A introdus fisa , a tras de maneta și a așteptat. Între timp , Christian și Jason au venit lângă ea , pentru a pleca acasă. Nu s-au mai uitat la rezultat și brusc in sala a început o melodie vesela.
- Ce se întâmpla ?! întreba Kate.
Un angajat a sosit îndată in fata ei și i-a spus :
- Felicitari , domnișoara ! Tocmai ați câștigat o suma impresionanta de bani cu ocazia celei de-a 10000 de fise introduse in aparatele noastre. Fapt pentru care , v-a oferim 10.000 de dolari !
Era socata. Nu numai ea , cât și Jason și Christian. Patronul Casino-ului a venit și le-a strâns mâna băieților , dar și a lui Kate.
Cu greu au putut sa urce înapoi in mașina , dar au reușit. Parcurgând drumul spre casa , in mașina se așternuse o liniște cumplita. Dar dintr-o data aceasta se tulbura :
-Voi sunteți normali cu capul ?! Tocmai am câștigat 10.000 de dolari ! exclama Jason.
-Nu îmi vine sa cred ! De acum viața noastră se va schimba complet ! Jason , ne vom putea muta in Miami ! reaminti Kate.
Obosiți , au ajuns acasă. S-au schimbat de hainele elegante și s-au asezat din nou la masa.
Au început sa discute despre mutarea lor in orașul natal al lui Jason , curând , reușind sa adoarmă din cauza haosului care le-a fost provocat in acea zi..

Speranța in lumea furtului..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum